Porsche Cayman 718

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@CharlesTucker twee keer misreden. 1 keer dat het onduidelijk was en 1 keer dat het iets te snel ging om nog af te slaan.:pardon:

Ach .. ging naar die meeting om die rondrit te kunnen doen , niet om met de wagen te gaan showen. Je moest op de meeting staan om het roadbook te krijgen. Maar het toont inderdaad hoe relatief alles is.
Fijne ervaring die rondrit. Merk je ook heel goed hoe steengoed de Cayman wel is. Mijn vader was ook enorm verbaasd hoe comfortabel de cayman wel was. Waren niet de beste baantjes en dat tegen hogere snelheden … ook na een dik uurtje rijden verbaasde het ons ook dat je er niet gebroken uit kwam. Zitpositie in de Cayman en de stoelen zijn echt wel uitmuntend voor langere ritjes.
 

leon-cupra

Forumguru
Wel maak dan vanaf vandaag die langere ritten......... en ga naar werk lopend of op de fiets van je zoontje......:deuk:

Mss wel eens meer een rondrit doen met de Cayman. Was enorm plezant … alleen … snelheden die gehaald worden op zo een rondrit zijn niet altijd bevordelijk voor het behouden van het rijbewijs :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Komt vandaag mijn collega van Hr naar mijn bureau. Zegt hij: “en nu geef je mij jouw sleutels van jouw Porsche!!” … ik verbaasd “waarom?” … hij vertelde dat er minstens twee keer per dag aan zijn bureau wel iemand komt vragen van wie die Porsche is en dat ze er zo graag eens een ritje mee zouden willen maken :D:D

Echt bizar veel reacties op de Porsche , wel bijna allemaal positieve reacties. Op de M2 had ik dat amper.
 

leon-cupra

Forumguru
Zijn maar weinigen (buiten de rechtstreekse collega’s) collega’s die weten dat het mijn wagen is. Zijn ook meestal productiemedewerkers die dergelijke opmerkingen geven en het zijn net die collega’s waar ik amper contact mee heb (en de collega van HR uiteraard wel). Dus naar mijn leeftijd hebben ze het raden ;)
De Porsche is uiteraard wel een wagen die heel wat tongen los maakt, bij zowel liefhebbers als niet-liefhebbers.

Partner krijgt op haar werk ook redelijk wat opmerkingen maar wel eerder negatievere/jaloerse opmerkingen. Eerder in de zin van “amai , jullie moeten beiden serieus verdienen” (komt dan uit de mond van de CEO die +5x meer “verdient” en hem gerust een nieuwe Porsche kan kopen).

En binnen 2 maanden, 40jaar … is dat nog jong of oud ? :pieker::D
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko was een toertje gaan doen met haar, gestopt en gezegd “nu jij een keer”. Hoorde haar niet tegenpruttelen, ze zette haar achter het stuur en gas erop :D

Binnenkort familiefeest .. zal een drukke dag worden met testritjes .. broers , zus en schoonzus :D
 

Bakboord1

Forumguru
Prachtige auto. Gefeliciteerd ermee.

Qua leeftijd inderdaad jong voor dit caliber auto maar dat heeft denk ik alles te maken met het maken van keuzes waar je je geld aan uit wilt geven of niet.
Er zullen heus wel wat mensen iets vinden daarvan of jaloers zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dit geen mooie auto vind. En persoonlijk vind ik de Cayman vaak geslaagder dan de 911 omdat ie dichter bij de oude 911 staat qua formaat.

Geniet er van!!
 

leon-cupra

Forumguru
@Bakboord1 ,thx.

Betreft de leeftijd, aan de ene kant vind ik het een mooie verwezenlijking. Niet gedacht dat ik het ooit ging kunnen realiseren en zeker niet op mijn leeftijd maar zoals hier al eens gezegd door anderen “alles is relatief”. als je die meeting van zonder zag, is het eerder van “mmm, we hebben nog veel te realiseren” :pardon:

Maar los daarvan … de Cayman is echt genieten … om er naar te kijken en zeker om ermee te rijden. :jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan