@Bakkertje jij hebt wel een oog voor detail
. Zelfs na een uur kijken zou ik nog niet al die verschillen gevonden hebben. En is dat wat voor jou de doorslag geeft in een auto voor jou? Een knopje dat wat mooier is ? Ieder zijn ding natuurlijk.

Superb heeft toch ook alcantara en panorama dak als optie?
@Bakkertje Dit komt van de site van Alphabet bij het berekenen van de leaseprijs van een auto.
Lijkt dan te maken te hebben met de leasemaatschappij, en niet met Skoda/VW.
@gdisselkoen, je kunt een offerte door een dealer laten maken waarin staat zoals jij het wilt. Deze kan je bij Alphabet uploaden in de fleetagent nadat je op bestel gedrukt hebt. Hierbij kan je de opmerking typen "Dealer offerte verwerken in berekening".Leasemaatschappij bedenkt dit niet. die neemt dit over van de importeur.
Nog een kleine toevoeging in zake de koppelverkoop.. Ik heb de prijslijsten eens naast elkaar gelegd en de configuraties van beide auto's gelijk gemaakt op basis van een station met 1.6 TDI. De Passat kost met de volledige uitrusting van een Style business Superb 44k vs 42k voor de S3
@gdisselkoen, je kunt een offerte door een dealer laten maken waarin staat zoals jij het wilt. Deze kan je bij Alphabet uploaden in de fleetagent nadat je op bestel gedrukt hebt. Hierbij kan je de opmerking typen "Dealer offerte verwerken in berekening".
Je kunt natuurlijk ook een belletje plegen. Mijn ervaring is dat je goed geholpen wordt via de telefoon.