gdisselkoen
Forumguru
Ooops.... toetsenbord is behekst lijkt het, gauw aangepast.Huh ? Wat heb jij dan een Volkswagen Superb ?
Bedankt voor het wakkerschudden, wat een nachtmerrie.
Ooops.... toetsenbord is behekst lijkt het, gauw aangepast.Huh ? Wat heb jij dan een Volkswagen Superb ?
Dat "afwerkingsniveau" verhaal......vertel maar wat er minder is bij de S3.....ik heb nog geen rammeltje, kraakje of wat dan okk......niks......en ja ik heb een paar maanden Passat gereden.
Ik ben blij dat ik vorig jaar heb gekozen. Anders had mijn keuze ook moeilijker geweest, ik vind de Talisman een zeer knappe wagen! De Nederlandse designer doet het goed bij Renault (ik ben belgIk rij nu een SII en was ook aan het kiezen tussen SIII en Passat maar uiteindelijk is het een Renault Talisman Grandtour geworden. Bomvol opties, in mijn ogen een mooi design en ruimte zat. Rijdt trouwens ook heel goed. Had al twee testritten gedaan met SIII en vond hem veel te slap afgeveerd. Ook veel leuke opties zijn bij te betalen en dat maakte de SIII duur. Niet gereden met de passat btw.
Tsjaa, Renault moet alle zeilen bijzetten om het Laguna drama the doen vergeten......het is voor jou te hopen dat ze hun les hebben geleerd.....maar dat ze de naam Laguna hebben laten varen zegt genoeg.Ik rij nu een SII en was ook aan het kiezen tussen SIII en Passat maar uiteindelijk is het een Renault Talisman Grandtour geworden. Bomvol opties, in mijn ogen een mooi design en ruimte zat. Rijdt trouwens ook heel goed. Had al twee testritten gedaan met SIII en vond hem veel te slap afgeveerd. Ook veel leuke opties zijn bij te betalen en dat maakte de SIII duur. Niet gereden met de passat btw.