Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
Deze had ik ook nog gezien, Porsche turbo II velgen
UGqz5A.jpg
 

fiestaman

Forumguru
Ondertussen paar velgen irl gezien, ze zien er allemaal mooi uit, wat de keuze nog moeilijker maakt :jaja::cry:

Porsche turbo II 8,5x19 et48
PTfsyA.jpg


Audi rotors 8,5x19 et47
oIhO7w.jpg


VT-sport, 8,5x20 et40
brsr16.jpg


Daar zal de keuze uit worden, de vossen wheels kon ik alleen nemen in 8,5x19 en 9,5x19, te breed dus.

Ipv -4cm eibachveren, komt er mss en AP schroefsetje onder.
 
Laatst bewerkt:

fiestaman

Forumguru
VT zou bij mij afvallen, maar de andere 2 zijn toppers :jaja:
Vt-sport valt ook af bij mij.

Het gaat dus de turbo's of rotor's.
Turbo's zijn unieker, rotor zie je vaker, maar ogen echt groot :jaja:
Aaarrrgh, keuzes. Dacht al aan 2,2! 2rotor rechts, 2turbo links :D

Iemand ervaring met ap schroefsetjes?
 

CDK

Forumguru
Moeilijk hè die keuzes, misschien dat de prijs de doorslag geeft? Ik zou voor de Porsches gaan ;)

Edit: KW is top AP geen ervaring mee.
 

Joske

Forumguru
ik blijf bij de Rotors.. maar wel in een andere 2-tone, maar dat heb ik al eens gezegd denk ik :pieker:

:laugh:
 

fiestaman

Forumguru
ik blijf bij de Rotors.. maar wel in een andere 2-tone, maar dat heb ik al eens gezegd denk ik :pieker:

:laugh:
Inderdaad, dat kwam al is ter sprake :jaja:
Het gaat echt tussen die 2 joske.

Ik vind ze echt allebei super. Ik wou altijd de rotor, tot de turbo's op mijn scherm passeerde :D
 

Joske

Forumguru
ja, kan je geen ongelijk geven.. de Turbo's zijn wel vrij exclusief op een Superb in België volgens mij.. ;)
 

fiestaman

Forumguru
Aaarghhh, daarnet telefoon gekregen dat de porsches verkocht zijn :cry: + dat ze niet meer leverbaar zijn.
Ik ging deze dit weekend nog is bekijken met de vrouw maar zoals reeds gezegd, 9/10 werden het deze.

Zoektocht naar velgen gaat dus door(wou toch iets dat exclusiever was en niet op elke straathoek te zien is), of toch de rotor's dan maar? Daar is de vrouw wel héél hard voor te vinden.
 

Octavia32

Forumguru
Ik zou gaan voor rotors heb ze zelf ook op de S2 maar dan in 18" vond 19" eerst eigenlijk te groot maar merk nu dat het nog mooier staat echter comfort gaat na 18 denk ik wel achteruit.
 

fiestaman

Forumguru
En we weten weer wat doen!

2 ruiten ingeslaan, radio weg, dvd schermen weg en nog andere stuff dat in de auto zat :mad::mad::mad:
 

fiestaman

Forumguru
qZuoER.jpg


IJmSwu.jpg


Bij deze @Corné de Kluijver , foto'tjes in bijlage.

Verzekeringswerk, veel lopen her en der natuurlijk. Franchise te betalen, en al hetgeen er in lag, zoals zonnebril/gewone bril, nja dat is niet verzekerd natuurlijk! Waarom heb je dan verzekering?

3 skoda superb in de wijk zijn het slachtoffer geweest deze nacht!
 
Bovenaan Onderaan