Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

micky

Forumguru
he @micky wel dikke A4 dat je daar hebt is mss niet de makkelijkste om overal te geraken maar ziet er wel nice uit :thumbsup:
Wat ik schreef, standaard Eibach veren 35 verlaagd :) heb hem al 2,5 jaar niet meer hoor, gekocht van de lease en direct doorverkocht (had ik nooit moeten doen:banghead:) zie hem nog bijna elke dag staan langs de A6 als ik naar mijn werk rij :(
 

fiestaman

Forumguru
Met men golf 5 variant, 3x bodemplaat aan stukken gereden. Zoiets hoef ik dus niet meer.
De superb staat nu wel echt hoog op zijn poten, hopelijk kom ik er met -4. Maar beter als niet of schroefset dan toch.

Ze zegt wel, doe wat je wilt, het zijn jouw centen. Maar 9/10 zijn we wel met mijn wagen onderweg en moeten we overal geraken.
Moet wel zeggen, dit jaar naar Frankrijk geweest en was blij dat hij niet verlaagd was. Het wegje naar ons huis was miserabel te noemen. Bulten, putten , kiezelstenen,... het huis was dan weer super :jaja:
 

s-line

Forumguru
Bekijk bijlage 29368 Als je met een schroefset nog een fatsoenlijke ondergrondse garage in kunt is wat mij betreft hij niet voldoende naar beneden gedraaid en kun je net zo goed een goede set verlagingsveren van 3,5 cm nemen, dit is mijn A4 met standaard Eibachset (dus originele dempers) in winteruitvoering op weg naar Oostenrijk. de auto is nauwelijks beladen, 2 koffers en de ski's met schoenen ed in de box op het dak. Hiermee moest ik al regelmatig een afritje schuin nemen om niet de grond te raken.
Ik moest zeker wel schuin schuiner kon niet anders ging ik langs de muur!:D
Niet laag genoeg??:pieker:
 

Bijlagen

  • IMG-20140721-WA0014.jpg
    IMG-20140721-WA0014.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 49

fiestaman

Forumguru
Wel dat is laag.
Vind ik echt super, maar zo laag ga ik niet meer gaan. Een wagen van over de 30.000€, daar wil ik liever niet aan kapot rijden door verlaging te zetten.
 

s-line

Forumguru
Alleen met lucht kan hij lager. Dit is echt de max voor een daily. Anders moet er zelfs genotchst gaan worden ik heb nog een kleine cm tussen aandrijfas en chassisbalk. Eerste jaar schroefset standaard (-6cm) en daarna ingekort voor nu-7.5cm en achter -7cm.
Rij nu 2 jaar zo en gaat verder prima. Naar italie, oostenrijk, frankrijk allemaal zo, dus is te doen hoor.
En sorry mijne was ook 35k en is ook niets kapot hoor!;)
 

fiestaman

Forumguru
Een dakhemel eruit halen bij een superb combi, moeilijke klus? Voor de auto te wrappen zouden ze de dakrailing eraf halen, dus moet de dakhemel eruit.
De ene firma doet het wel, de andere wrapt er rond en laat de railing zitten...

Ik dacht mss het zelf te proberen? :banghead::D
 

s-line

Forumguru
De hemel eruit halen kan je inderdaad bijna de hele binnenkant demonteren. Met alle gevolgen van dien. Vaak heb je daarna toch meer last van rammeltjes en kraakjes.
 

fiestaman

Forumguru
Paar shops gemaakt.

Vossen wheels
T77qBS.jpg


bbs
GAmngt.jpg


Rotor
SaroNf.jpg
 

dirkkroneman

Forumguru
Sowieso Rotor of Vossen ;) Vossen zit nog wel een aardig prijskaartje aan geloof ik, maar is wel een hele dikke set!
 
Bovenaan Onderaan