micky
Forumguru
Wat ik schreef, standaard Eibach veren 35 verlaagdhe @micky wel dikke A4 dat je daar hebt is mss niet de makkelijkste om overal te geraken maar ziet er wel nice uit![]()

Wat ik schreef, standaard Eibach veren 35 verlaagdhe @micky wel dikke A4 dat je daar hebt is mss niet de makkelijkste om overal te geraken maar ziet er wel nice uit![]()
Ik moest zeker wel schuin schuiner kon niet anders ging ik langs de muur!Bekijk bijlage 29368 Als je met een schroefset nog een fatsoenlijke ondergrondse garage in kunt is wat mij betreft hij niet voldoende naar beneden gedraaid en kun je net zo goed een goede set verlagingsveren van 3,5 cm nemen, dit is mijn A4 met standaard Eibachset (dus originele dempers) in winteruitvoering op weg naar Oostenrijk. de auto is nauwelijks beladen, 2 koffers en de ski's met schoenen ed in de box op het dak. Hiermee moest ik al regelmatig een afritje schuin nemen om niet de grond te raken.
Inderdaad. Hij gaat het eens bezien of ze eraf moeten of niet. Mooier werk wordt wel geleverd als ze eraf zijn weliswaar.De hemel eruit halen kan je inderdaad bijna de hele binnenkant demonteren. Met alle gevolgen van dien. Vaak heb je daarna toch meer last van rammeltjes en kraakjes.
Zo zie je maar weer, vrouwen hebben geen verstand van auto's!Ik zei tegen haar, en?
nee, niet mooi, hij is wit, dat blauw is lelijk, die velgen, neen!
Ik ook,maar af en toe eens wat veranderen kan geen kwaad toch?Jammer, ik vind hem zo wel mooi.
Rotors zijn veel dikker, Vossen draait 1 kant de verkeerde kant op!