Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

s-line

Forumguru
Ik zit ook met 3 kleine hoor en kan gewoon overal komen met -7cm!;)
En mijn gezin gaat ook zeker voor!
 

fiestaman

Forumguru
Ook een ondergrondse garage? Kwestie te weten wat kan en niet.
Was jij trouwens op het circuit van zandvoort aanwezig op supercarsunday 2 weken geleden?
 

s-line

Forumguru
Ik zou als ik jou was geen 20" nemen maar 19" hou je ook nog wat comfort over en van het geld dat je daar mee uitspaart toch een schroefset aanschaffen. Een superb op een schroefset rijd verbazingwekkend comfortabel!
 

s-line

Forumguru
Ook een ondergrondse garage? Kwestie te weten wat kan en niet.
Was jij trouwens op het circuit van zandvoort aanwezig op supercarsunday 2 weken geleden?
Yep! Met mijn zonen!;)
Afgelopen zomer in Oostenrijk ook een garage onder het appartament en dat ging met een lichte schraap maar niet noemenswaardig alleen de beugel bij de katalysator. En de afrit was echt heel stijl!
 

fiestaman

Forumguru
Yep! Met mijn zonen!;)
Afgelopen zomer in Oostenrijk ook een garage onder het appartament en dat ging met een lichte schraap maar niet noemenswaardig alleen de beugel bij de katalysator. En de afrit was echt heel stijl!

Dan heb ik je wagen in de verte zien staan, ben er jammer genoeg niet naar toe gegaan.
Ergens foto's van jouw wagen toevallig?
 

fiestaman

Forumguru
Ik zou als ik jou was geen 20" nemen maar 19" hou je ook nog wat comfort over en van het geld dat je daar mee uitspaart toch een schroefset aanschaffen. Een superb op een schroefset rijd verbazingwekkend comfortabel!

Maar dan zal ik de vrouw moeten overtuigen hoor, zij ziet dat niet meer zitten al dat verlaagd gedoe.
En mss is mee rijden met verlaagde superb
 

s-line

Forumguru
Een superb heeft zoals je weet een lange wielbasis en daar door blijft hij echt nog behoorlijk comfortabel. Ik rij zelf op een kw set. Het voordeel is natuurlijk je kan hem zo hoog of laag zetten dat voor jouw het beste is. Als je 4 cm veren neemt en je hebt ergens bij jouw dagelijkse wegen of parkeer garage's problemen kan je de boel er weer af halen en niet bijstellen zoals een schroefset.
 

fiestaman

Forumguru
Dat is waar, maar -4cm is toch het minste. En zo eventjes bijstellen dat gaat ook niet als je ergens staat en er niet in kan. Daar is nog stof tot nadenken.
Prijs is ook x3 voor een schroefset + keuring.

Met men golf had ik dit ook, speciale keuring voor verlaging gedaan, papieren in orde maar toch te laag en veeeeel gezever. Resultaat, ik heb hem er afgedaan en normaal gekeurd. Geen problemen dan. Met veren heb je ook minder last.

We shall see, sowieso alles op zijn tijd. Net een huis gebouwd, kost ook geld en de vrouw wilt reeds voor een 2de kindje gaan :laugh:
 

s-line

Forumguru
Ik denk de S8 van audi van velg?

Als je een zijaanzicht heb, dat mag steeds.
Net aan de vrouw laten zien, die commentaar hou ik voor mij :maakmegek:
Waarom,kan ik wel tegen hoor!
Inderdaad s8 in 8,5/19 et 45 225/35 band
Maar omhoog zetten gaat voor in totaal 10min. krik eronder en draaien maar,van winter al eens een paar keer gedaan. Achter wat lastiger,maar dat heb ik nog niet nodig gehad met alleen voor verstellen kwam ik een heel eind.
 

fiestaman

Forumguru
Ik zei tegen haar, en?
nee, niet mooi, hij is wit, dat blauw is lelijk, die velgen, neen!

Zal er nog eens over denken. Moest het van mij afhangen, schroefset! Maar de voordelen van overal te geraken vindt ik wel fijn. En de vrouw wilt liever geen verlaging, -4cm was al een mooi compromis eigenlijk.
 

micky

Forumguru
DSC03168.JPG Als je met een schroefset nog een fatsoenlijke ondergrondse garage in kunt is wat mij betreft hij niet voldoende naar beneden gedraaid en kun je net zo goed een goede set verlagingsveren van 3,5 cm nemen, dit is mijn A4 met standaard Eibachset (dus originele dempers) in winteruitvoering op weg naar Oostenrijk. de auto is nauwelijks beladen, 2 koffers en de ski's met schoenen ed in de box op het dak. Hiermee moest ik al regelmatig een afritje schuin nemen om niet de grond te raken.
 
Laatst bewerkt:

fiestaman

Forumguru
Ach,met 2 kindjes heb je niet eens een superb nodig! Dan zou ik als ik jou was,lekker voor de 3e ook gaan!:D
Dat is waar, rs4 avant kan dan overwogen worden :D net iets kleiner hé !

één'tje is geen'tje, dus 2 -> 3 valt er altijd eentje uit de boot vindt ik. Laten we het dus maar op 2 houden :yeah:
 

peterrapid

Forumguru
Auto's en vrouwen is moeilijke combinatie daarom ik mijn vrouwtje ook niet alles vertel en de wagen komt er zoals ik het wil met de mods die ik wil daarom hebben we elk onze wagen, haar Rapid is niet mijn kleur en wou grote velgen maar zij niet en ik respecteer dat daarom dat zij ook mijn wensen respecteert. Wat heb ik een prachtvrouw :bloemen:
 

micky

Forumguru
Hier ook een prachtvrouw, ze respecteert altijd mijn auto keus, ook de maat van velgen tuning enz. zelfs de auto voor haar kies ik uit, maar die wil ze wel goedkeuren voor aanschaf en dat gebeurd dan ook :) (Fiat 500 :tongue:)
 
Bovenaan Onderaan