Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

fiestaman

Forumguru
Ik zou mijne dan toch eerst moeten kwijt raken.
Hij is nog geen 2 jaar en net 30.000km = veel verlies als ik hem nu van de hand zou doen.

Tenzij iemand er 25.000€ voor geeft :D:D:D
 

fiestaman

Forumguru
Octavia III rs blijft in mijn gedachten, maar de superb blijft toch nog. Wat een ruime wagen gewoon, de luxe, comfort.

Ondertussen 40.000km overschreden.
Deze vakantie naar Frankrijk geweest, auto goed vol en 2 fietsen op de trekhaak, 6l verbruik had ik. Perfect dus voor een 2.0 dsg met gemiddeld 130 op de snelweg en veel kleine baantjes omhoog trekkend :jaja:
(Was wat anders dan die NL'ers met hun 1,4 of 1.6 octavia -superb en sleurhut die niet vooruit gingen :maakmegek::deuk::D)

Veel is er nog niet veranderd, buiten een vaste trekhaak van thule.

Ondertussen prijsoffertes gevraagd voor de wagen te wrappen, verlaging en velgen... :jaja:
Er alleen nog niet uit welke kleur. Mat grijs of mat blauw :pieker:
Er stond een Porsche panamera binnen met dat blauwe kleurtje en Carbon , echt mooi Marja, het is een Porsche hè, die kan en mag opvallen ...
 

peterrapid

Forumguru
@fiestaman van een panamera verwacht men opvallende dingen juist daarom dat het bij een S2 nog meer zou opvallen. Er zijn hier wel een paar mannen die een ferme S2 hebben rondrijden dus laat je fantasie maar gaan.
 

fiestaman

Forumguru
Opvallen en opvallen is 2 :)

Een tuningwagen moet het niet meer zijn, ik heb liever een sobere, elegante auto maar die toch iets meer heeft als een standaard. :jaja:

Daarmee dat ik meer dacht aan mat grijs. Als ik thuis ben zal ik proberen foto's te uploaden van kleuren.
 

fiestaman

Forumguru
Bij deze een paar kleuren die me wel bevallen.

Mat grey gunpowder + toevallig ook met de velgen die ik zou willen.

AUs5ug.png


lWgoUN.png


Deze kleur nog tegen gekomen

EuP4aJ.png

UiK7Ba.png


Of zoiets
NMCrpa.png

NvuwTk.png


of dit

bHSGyK.png


Niet makkelijk om te kiezen
 

Joske

Forumguru
Dikke Ferrari zeg!! De plaatsing van de koplampsproeiers is ook wel bijzonder..


voor je S2.. zou ik voor het mat grey gunpowder gaan denk ik :)
 

s-line

Forumguru
Mat rap zat?

Wit, dat ben je rap zat denk ik!
Oei, gaan we ons aangevallen voelen???:pardon: Of een kort lontje??
Ik weet uit ervaring dat een aantal mensen die matte auto gehad hebben daar na een jaar weer klaar mee waren.:jaja:
Plus denk ik als je voor mat gaat dat je ook wel wat extremer de tuning kant op moet om het geheel compleet te maken. Een standaard matte auto ziet er niet uit.
 

Joske

Forumguru
Deels moet ik @s-line gelijk geven, mat op een "gewone" auto is idd maar vreemd. Maar een mooie set velgen en een eventuele verlaging en dan vind ik dat een mat wrap gerust kan!
 

fiestaman

Forumguru
Ik voel me niet rap aangevallen, ik was vergeten een smiley bij te zetten.

Daar moet ik s-line ook gelijk geven. Maar de kleine verlaging en 20" zouden dit deels moeten rechttrekken.
Het is wel vreemd maar toch zie ik het nog af en toe, zoals op bmw, mercedes, audi die een gewone auto zijn.
 

s-line

Forumguru
Zoals de blauwe superb die je poste,ziet er toch niet uit! Sorry maar ik denk als je gaat wrappen,moet je toch ook wel aan de schroefset en dikke wielen vind ik!
 

fiestaman

Forumguru
Zoals de blauwe superb die je poste,ziet er toch niet uit! Sorry maar ik denk als je gaat wrappen,moet je toch ook wel aan de schroefset en dikke wielen vind ik!

Schroefset zal er niet komen, zit met ne kleine + ik kan overal zonder problemen over en ook inrijden. Wat ik vroeger nooit kon. -4cm zal de max zijn, samen met een velg. Maar ik geef nu liever geld uit aan mijn gezin, huis, reis... ipv massa's aan de wagen. Ok, een wrap kost ook geld i know.

Nee, die blauwe skoda is niet wat het moet zijn, mss foute kleur wrap :D
 
Bovenaan Onderaan