Opgehaald: skoda superb combi 2.0 DSG elegance

CDK

Forumguru
pffieuw dat is een aardige ravage zeg! :( dashboard lijkt nog onbeschadigd??
Sterkte met de verwerking en de afhandeling kerel! Dit hoop je echt nooit mee te maken.....
Geen alarm afgegaan?
 

fiestaman

Forumguru
Weet dus niet wat te doen. Terug dezelfde radio steken, kan op nieuwe inbraak. Of een dergelijk systeem als Columbus maar pakje goedkoper. Ik ben wel een OEM persoon, liever terug de Columbus maarja...

En moest het een andere worden, die dan ook door de dealer kan ingebouwd worden, + dat Bluetooth, parkeersensoren, ... Allemaal nog exact hetzelfde werkt als de echte Columbus.
 

CDK

Forumguru
Ik zou voor OEM Columbus gaan omdat het een verzekeringskwestie is, een alternatief is een Zenec of dat andere merk waar ik niet op kan komen maar waar recent iemand mee op de proppen kwam in een topic, dat ziet er mooi strak uit en blijkt naar behoren te functioneren.
 

TL@

Forumguru
Ik zou een Zenec laten plaatsen, als je kan kiezen.

Toch verschrikkelijk dat ze niet van jouw gerief af kunnen blijven.
 

fiestaman

Forumguru
Het inderdaad een verzekeringskwestie.
Maar als ik elke keer als ze inbreken 500€ franchise moet ophoesten, dat ik het toch ook niet hoor. Dan liever een after market model, en centjes te besparen voor mss (hopelijk nooit meer) de franchise te betalen.

In mijn golf hebben ze toen de achteruit ingeslaan, nadien het slot opengeboord van de deur en zo de radio mee genomen. Ook 500€ franchise moeten betalen + bijbetalen voor radio want was al 4jaar oud, dus afschrijving...
 

CDK

Forumguru
Weet iemand nog hoe dat andere merk heette wat uit Duitsland kwam?? Dan kan @fiestaman die ook kan meenemen in zijn wikken en wegen ;)
 

fiestaman

Forumguru
Ondertussen zitten de nieuwe ruiten er al weer in, geluk dat dit verzekeringswerk is want phieuww, veel €'s.

Misschien nog goed nieuws, maar morgen pas uitsluitsel. Dat er misschien nog 1 setje Porsche velgen te verkrijgen is. Hij ging mij iets laten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Balen zeg , weet er alles van ..:(
Ik heb daarna een Pioneer gekocht avic nog wat , met antidiefstal code en het toetsenbord kan er af . Nu zijn er veel mooiere Pioneer s te koop .
Succes met je keuzes :D
 

fiestaman

Forumguru
Ik ben nog aan het wachten op de verzekering, wat altijd laaaaang duurt jammer genoeg.
Heb nu 1 van een collega gekregen, Columbus look maar geen OEM voor me te depanneren, toch iets van muziek nu.

Porsche velgen worden niets, setje was blijkbaar al gereserveerd bij de groothandel :(
Op zoek naar iets anders dus... Rotor of niet, ik weet het niet. Mss toch iets exclusiever zoeken?
 
Bovenaan Onderaan