Op naar de volgende!

EdK

Forumguru
Bij de VAG-klapsleutels kun je eigenlijk niet echt spreken van een verstopte sleutelbaard.
je loopt achter canon eye
Als ik spreek van een verstopte baardsleutel dan bedoel ik dat ook !
En bedoel ik de klapsleutel die in je broekzak openklapt ( niet bij strakke broek ) dan had ik dat ook wel vermeld
 

hemi24

Forumguru
@EdK : dat oude design vond ik fijner dan het nieuwe type sleutel van de O4/ Enyaq/ etc…
 

Bijlagen

  • 1698179628074.png
    1698179628074.png
    432,9 KB · Weergaven: 35

EdK

Forumguru
Nee dat heet retro en dat is de nieuwe levensstijl !!
Loop je nu echt zo achter dat je dat niet weet ?????
tsjjjjjjjjjjjjjjjj wat valt me dat tegen van je......had je moderner ingeschat.... :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Dat zou serieus een reden zijn, als dat de enige mogelijkheid is om je auto te kunnen gebruiken, om zo'n auto NIET te nemen!

Moet er niet aan denken dat een slimfeun verplicht zou zijn als ik met de auto wegga. :sick:
Uiteraard is dat niet de enige mogelijkheid. Je hebt nog steeds een “sleutel” in de vorm van een kaart (vergelijkbaar met een bankkaart).

Was er ook altijd tegen, tegen dergelijke apps via phone die jouw wagen gaan beheren maar sinds de Tesla alleen maar voordelen ondervonden.
 

MarcoO2

Forumguru
jullie zijn zo 90’s met jullie sleutels. Openen/sluiten/starten met je phone is hedendaags :deuk:
Haha klopt. Zo bezien is de Focus the best of both worlds: die is op afstand met de app te openen, sluiten, verwarmen enz, heeft keyless entry en is in noodgevallen ook met een ouderwetse sleutel te openen.
 

MathijsNmgn

Actief lid
Uiteraard is dat niet de enige mogelijkheid. Je hebt nog steeds een “sleutel” in de vorm van een kaart (vergelijkbaar met een bankkaart).

Was er ook altijd tegen, tegen dergelijke apps via phone die jouw wagen gaan beheren maar sinds de Tesla alleen maar voordelen ondervonden.
Mijn tijdelijke bedrijfs renooit kliko (2019) heeft zo'n super handzaam en zeer compacte keycard sleutel pasje ding.
 

JeSko

Forumguru
Mijn grootvader zaliger van vaders kant kocht indertijd (2000-2002) een nagelnieuwe Laguna 2, en die had toen s'werelds eerste sleutelkaart met keyless entry. Dus ze zijn er al dik 20 jaar.
 
Laatst bewerkt:

Captain Hook

Forumguru
Ja, dat vraag ik me ook af; die Ford Focus is toch geen PHEV? Dus waar tapt 'ie de energie vandaan om vóór te verwarmen?

Als ik de Kluger Kuga wil voorverwarmen kan dat idd wel. Maar die hangt dan aan de steker c.q. trekt die energie uit het accupakket.
 

Edwin

Lid
Bij de VAG-klapsleutels kun je eigenlijk niet echt spreken van een verstopte sleutelbaard. 't Ding springt in de broekzak te pas en vooral te onpas tevoorschijn...
Bij mijn keyless auto's had ik altijd eea afgetaped zodat ze niet konden open springen. Bij mijn huidige Toyota hebben ze hier beter over gedacht...
 
Bovenaan Onderaan