Japanese Power
Donateur
Ik gok vanwege bedrijfspolicy op een EV…vrijwel zeker toch iets anders
Ik gok vanwege bedrijfspolicy op een EV…vrijwel zeker toch iets anders
Zo als beloofd nog een toelichting.Nee het wordt vrijwel zeker toch iets anders dan een Octavia, Leon, Golf, 308 of Corolla. Zal later nog toelichten waarom.
Haha die was niet moeilijk meerFord Focus station word het dan en dat is een hele mooie auto, met fantastisch stoelen en geweldig rijgedrag![]()
Ik heb niet naar de specificaties (liters) gekeken, maar een blik in de kofferbak zegt me "groot zat". Aardig vergelijkbaar met mijn Golf variant, denk ik. En op de achterbank zit ik zelf beter dan in mijn Golf.Toen ik las dat ik warm was (hoe je gekscherend nog in de buurt kan komen :-)), was de Focus wel de logische gok idd. Is een Focus ST alleen niet een stukje kleiner dan een Octavia/Leon/Golf? Of is die in de loop der jaren stiekem gegroeid tot maatje Mondeo?
Dat dacht ik op plaatjes ook, maar als je ze letterlijk naast elkaar hebt staan en van de één in de ander stapt, is het verschil in "look and feel"direct duidelijk. Alleen al het verschil tussen de Sync3 in de Kuga en de Sync4 in de Focus is gigantisch.Ik snap het wel niet 100% dat je het interieur van een Kuga te ouderwets vindt maar dat het bij een Focus geen issue is. Ok , het is onlangs beetje gemoderniseerd maar blijft toch nog sterk overeenkomen met de Kuga.
Dat waren ook mijn overwegingen om 'm toch een kans te geven. Hij is eerder in dit topic ook al geadviseerd, volgens mij.Verder uiteraard een fantastische auto. Zelf ook lang naar gekeken toen ik de mogelijkheid aan het bekijken was om “goedkoper” te rijden. Knap model en rijdt dan ook nog eens heel strak.
Ik heb niet naar de specificaties (liters) gekeken...
Want?Bijzondere keuze.
Ruimer? Vast. Focus oogt krapper door de donkere dakhemel, misschien scheelt dat. Het hogere is voor mij geen must, het krappere wel een duidelijk nadeel.Wij hebben ook uitgebreid in de Focus Wagon gezeten en 'm bekeken. We vonden de Kuga juist veel ruimer en 'luchtiger' zitten. Ook dat alles wat hoger is vonden we zeer prettig.
Voor mij is dat inderdaad geen issue.En... de Focus is er niet als PHEV. Maar dat kan natuurlijk een groot verschil zijn tussen een privé versus een lease auto.
Blijft bijzonder dat mensen meenemen in hun beslissing.En op de achterbank zit ik zelf beter dan in mijn Golf.
Want? Mijn zoon hoeft niet goed te zitten?Blijft bijzonder dat mensen meenemen in hun beslissing.
Ik heb nog nooit achter mezelf gezeten, laat staan sowieso achterin.
Ik moet goed achter mezelf kunnen zitten![]()
Geen ideeMaar hoevaak wordt deze opmerking hier niet geplaatst terwijl de kinderen al het huis uit zijn, of net uit de luiers zijn en in een stoeltje zitten.