Op naar de volgende!

MarcoO2

Forumguru
Nou, vanmiddag proef gereden in de Focus. Werd ik erg blij van! Het rijdt en stuurt heerlijk (staan ze ook om bekend natuurlijk). Ik heb nu de 1.oTSI in de Golf, dus was zeer benieuwd naar de 1.0 Ecoboost. Die heeft 155pk t.o.v. de 116 die de mijne nu heeft. En dat verschil voel je! Het rijdt gewoon als een serieus vlotte auto, en klinkt veel beter dan de Golf. De elektrische (mild hybrid) bijdrage helpt daar natuurlijk enorm bij. Het Sync4-systeem werkt snel en vlot, er valt veel in te stellen. En het geluid van de Bang & Olufsen is meer dan prima!

Oftewel: ik heb vanmiddag gelijk de leasemaatschappij gevraagd om van deze configuratie een bestelling te maken. Levertijd is 6 maanden dus dat komt heel goed uit: eind maart verloopt mijn contract.
 

Canon-Eye

Forumguru
Bij de VAG-klapsleutels kun je eigenlijk niet echt spreken van een verstopte sleutelbaard. 't Ding springt in de broekzak te pas en vooral te onpas tevoorschijn...
 

Captain Hook

Forumguru
D'r is een verschil tussen een klapsleutel versus een 'klaploze' sleutel (waar niks uit steekt/kan steken).

MET: (zoiets had ik ook bij de Roomster)

xeod-autosleutelbehuizing-sleutelbehuizing-auto-sl.jpg


ZONDER (uitsteeksel): (dit is een sleutel zoals bij onze Kluger Kuga)
71xu8cTOkvL._AC_SL1500_.jpg



En bij die laatste sleutel zit de baard los binnenin:
maxresdefault.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Ja bij onze Mazda zit er ook een sleutel verstopt in de afstandsbediening. Niks bijzonders is al jaren zo, VAG heeft bijzonder lang vastgehouden aan de klapsleutel.

13d01-4b-image-2__56653.jpg
 
Bovenaan Onderaan