Op naar de volgende!

EdK

Forumguru
En nu maar hopen dat het bij die 6 maanden blijft en dat de wachttijd niet op zijn VAG verlengt word.... :pieker:
 

MarcoO2

Forumguru
Inmiddels kreeg ik ook van de leverende dealer de bevestiging dat de auto besteld is. Levertijd: 3 á 4 maanden. Dat zijn betere levertijden ;)
 

EdK

Forumguru
Als ze woord houden wel ja !
Skoda zegt het ook maar halverwege krijg je dan een andere datum door !!
So keep your fingers crost Marco...... :cheers:
 

Captain Hook

Forumguru
@MarcoO2 Ik moest toch nog terugdenken aan deze uitspraak:

"Haha dat is waar - zowel binnen als buiten is het niet mijn auto. Ook de Focus niet trouwens.

En het feit dat ik bijna een half uur in de showroom heb doorgebracht, nadrukkelijk in beeld, zonder zelfs maar begroet te zijn deed de deur dicht: het wordt géén Ford."

Ik zeg niks, ik zeg niks... :D
 

MarcoO2

Forumguru
Toch is dat logischer dan het lijkt, Captain. Want het verschil tussen een Focus in basis-uitvoering of in een ST-line X uitvoering is nogal groot. De uitvoering die ik de eerste keer zag, overtuigde me totaal niet. En het totale gebrek aan hulp al helemaal niet. Gelukkig was dat de tweede keer heel anders.

Maar het is -eerlijk is eerlijk- alleen aan de adviseur van de leasemaatschappij te danken dat ik de Focus überhaupt nog een keer in overweging heb genomen. Uit mezelf had ik dat nooit meer gedaan.

Oftewel, Captain, wees nooit te groot om over je eigen (voor)oordelen heen te stappen. Het leven kan dan nog wel een verrassen.
 

MarcoO2

Forumguru
So keep your fingers crost Marco...... :cheers:
I did... en met succes. :deuk:

Begin november besteld, zojuist de mail (drie maanden eerder dan verwacht!) dat de Ford binnen is en dat ik een afspraak kan maken voor de aflevering. Ik was eerder in het proces al blij met een levertijd van 6 maanden, maar het zijn gewoon 6 weken geworden
:rofl2:
 

Captain Hook

Forumguru
Nou... let maar op dat er alles d'rop en d'ran zit @MarcoO2 !
Want er zijn ook al aantal afleveringen van de Kuga geweest en die zouden (!) met AGR stoelen geleverd worden, maar uiteindelijk bleken die er niet in te zitten.
Oeps, foutje in Valencia. :censored:

Krijgen de bestellers 1100-1500 euro genoegdoening aangeboden omdat die stoelen er niet inzitten. Want achteraf vervangen schijnt men niet te kunnen (willen!)...(n)
 
Bovenaan Onderaan