Op naar de volgende!

EdK

Forumguru
Zwart !
Veel problemen in verleden met versnellingsbak, mag aannemen dat men dat nu wel snapt....
Gordijntjes voor de busjes zijn ook uit assortiment !
Voor de rest gaan we het vernemen van die FORD rijders die hier groeien als bloemkool
 

MarcoO2

Forumguru
Nou... let maar op dat er alles d'rop en d'ran zit @MarcoO2 !
Want er zijn ook al aantal afleveringen van de Kuga geweest en die zouden (!) met AGR stoelen geleverd worden, maar uiteindelijk bleken die er niet in te zitten.
Serieus? Ik heb er nog geen klachten over gelezen. Maar zal (uiteraard) scherp zijn ;)
Krijgen de bestellers 1100-1500 euro genoegdoening aangeboden omdat die stoelen er niet inzitten. Want achteraf vervangen schijnt men niet te kunnen (willen!)...(n)
Dan zetten ze er maar een Scheel in ofzo ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

MarcoO2

Forumguru
@Tees het kan te gek zijn hoor !
Laat ze zelf maar een eigen F forum oprichten.....
En als het dan gezellig is daar dan gaan wij af en toe op visite !!! mits er bier is
Dat is er, en het is -tot mijn stomme verbazing- nog actief en gezellig ook.

Ik heb al op heel veel autofora rondgekeken, maar meestal zijn ze maar zeer beperkt actief. De enige actieve autofora waar ik kom zijn uiteraard dit forum, daarnaast www.seat-online.nl en nu dan het forum van https://www.focusclub.nl.

Ook een heel aantal Kuga-rijders overigens, @Captain Hook :thumbsup:
 

MarcoO2

Forumguru
Veel problemen in verleden met versnellingsbak, mag aannemen dat men dat nu wel snapt....
Nou nee, bij de handbak in de modellen van een paar jaar oud gaat nog steeds een hoop mis. Zijn Focus-rijders die na iedere 6000km een nieuwe bak krijgen, soms tot 5 keer toe.

Gelukkig heb ik de Powershift ;)
 

Captain Hook

Forumguru
Ook een heel aantal Kuga-rijders overigens, @Captain Hook :thumbsup:
Die had ik wel al eerder gevonden.
Maar het draait toch nadrukkelijk om de Ford Focus aldaar. Voor zover ik kan zien, niet eens een subforum voor de Kuga.
Of kijk ik niet goed?

En nee, ik heb absoluut geen behoefte om zelf een Kuga forum o.i.d. op te zetten.
Waar ik wel op zoek naar ben, nog steeds, is het liefst Nederlandstalig, een Ford Forum met ook afdeling 'Kuga' (diverse jaargangen). Net zoiets als alhier bijvoorbeeld.
En waarom Nederlandstalig? Niet vanwege de taal op zich, maar vooral vanwege de landspecifieke uitvoeringen. Want ook daar is nogal wat verschil in.
 

MarcoO2

Forumguru
Haha nou het werd een kort gesprek met de leasemaatschappij:

"goeiemorgen, ik bel even omdat u aangegeven hebt dat ik een afspraak kan maken om mijn auto op te halen".
"dat klopt, even kijken hoor, wanneer dat kan..."
"..."
"ik kan met u afspreken vanaf 28-03, dan loopt uw huidige auto uit het contract".
"OK..."

Ergo: de Ford wordt 28-03 thuis bezorgd, waarbij mijn Golf gelijk wordt meegenomen.
 

Tees

Donateur
Welk een teleurstelling @MarcoO2! Wat ik hier alleen niet aan snap: voor de LM is het toch alleen maar gunstig om eerder om te wisselen? Je huidige auto is bij wederverkoop jonger en heeft minder kilometers, en ook de Focus heeft dan aan het eind van zn contract minder levensduur erop staan...:pieker:
 

leon-cupra

Forumguru
@Tees klant betaalt dan ook 3 maanden minder. Gemiddelde auto @ 700€/maand. Waarde van de wagen zal niet met 2100€ stijgen als ze hem 3 maanden vroeger verkopen.
 

Tees

Donateur
Ik neem aan dat dit zakelijke lease is, die hebben grote bulkcontracten tussen werkgever en LM. Denk niet dat die 3 maanden eerder iets uitmaken in dat soort contracten.
 

leon-cupra

Forumguru
Uiteraard wel @Tees want voor de huidige wagen betaalt de wkg 3 maanden langer voor dezelfde wagen en de restwaarde gaat absoluut niet veranderen in die 3 maanden. Dus die 3 maanden is zo goed als pure winst voor de LM tov wanneer ze het contract 3 maanden eerder zouden laten stoppen.
 

Tees

Donateur
Met die bulkcontracten maken de afzonderlijke wagens weinig verschil: op een gegeven moment kiest Marcos werkgever wellicht voor een andere LM, en worden de contracten van dat moment ofwel overgedragen, ofwel lopen ze af bij einde contract van de desbetreffende auto. Of dit contract nu dan eerder of later eindigt maakt voor dat moment niets uit, en voor de inkomsten ook niet. De werkgever betaalt tenslotte niet dubbel en ook niet op enige moment niet (aangenomen dat Marco wel continu een leaseauto heeft).
 

sitechris

Donateur
Jammer dat je even moet wachten Marco, maar aan de andere kant. Wat in het vat zit, verzuurt niet. Paar maandjes vliegen om.
 
Bovenaan Onderaan