Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
Verlagingsveren e, het blijft het toch net niet, daarom een schroefset van ST besteld voor de Mazda, in Maart moet hij naar de keuring en komt ze eronder. Lekker laag zoals het hoort, dat maakt hem echt compleet. Intussen in dubio over de wrap, hij zit er nog stevig op maar toch denken we eraan hem eraf te halen, en dan zoiets te doen ongeveer. Velgen van Bride heb ik al liggen.

Screenshot_20230117_121221_YouTube.jpg

IMG-20221107-WA0018.jpg

En nog enkele mooie pics van deze, voor ons, heerlijke auto.

20221221_162710_copy_1431x3024.jpg

20221221_162512_copy_1431x3024.jpg

20221123_161616_copy_1431x3024.jpg

20221102_114340_copy_1638x3456.jpg

20221102_114358_copy_1638x3456.jpg

20221102_114744_copy_1638x2721.jpg

20221031_165842_copy_1431x3024.jpg

IMG-20221111-WA0004.jpg
 

Tees

Donateur
Ik vind de wrap zoals ie nu is nog steeds mooi hoor! Strak, eenvoudig, maar toch onderscheidend. Maar ik hoef dan ook niet elk half jaar iets aan mn auto te veranderen ;)

Wat is er eigenlijk gewrapt aan die foto die je als voorbeeld postte? Ik zie gewoon een witte auto met witte velgen :pieker:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Droogdoek vergeten :banghead:maar geen probleem deze auto droogt door zijn coating goed op zonder vlekken. In de toekomst eens zo'n droogblazer bestellen, ben ik van dat gedoe met doeken vanaf.

@Tees

Vinden wij ook maar we willen inderdaad gewoon eens iets anders, ik heb ook de middelen om het snel te doen ( folie aan inkoop en kan het zelf ) en doe het graag, dus het is meer van, het kan gewoon dus waarom niet. Aan die foto is niks gewrapped was maar een voorbeeld qua hoe de auto kan zitten met schroefsetje binnenkort. :)
 

JeSko

Forumguru
Nadat ik zo'n mooie vroege cadeau gekregen heb voor mijn Valentijn, kon ik natuurlijk niet achterblijven, dus zoekende naar wat spulletjes voor de Mazda, want ze krijgt liever carparts dan bloemen ( Zalig toch :LOL: ) uiteindelijk bij iets uitgekomen waar ik eerst niks met had, maar nu ik ze heb op mijn Honda ben ik helemaal overstag gegaan, ik kan niet meer zonder en zij binnenkort dus ook niet.

4 delig setje Climair zijwindschermen voor de Mazda, wel eerst gevraagd of ze dat wat vond, maar omdat ik ze er ooit eens over bezig gehoord heb dacht ik al wat dat dat goed zat als cadeautje, en ja hoor. Besteld. :D

Screenshot_20230206_175606_Samsung Internet.jpg

Met verzending iets over 105 euro kwijt. Valt me al bij al nog mee want het zijn degelijke, heb ik ook al ondervonden. :)
 

leon-cupra

Forumguru
Bloemen zijn toch goedkoper ze :D

Wat vind je er handig aan? Ik zou , al moest het het meest handige zijn aan een wagen, dat nooit monteren. Is echt iets wat ik op geen enkele wagen mooi kan vinden.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb jaren geleden ook zo'n set besteld voor de Leon. Op beide voorportieren paste dat metweinig moeite, maar die voor de achterportieren kreeg ik er met geen mogelijkheid ingefrot. Uiteindelijk maar zo gelaten; alleen voor is feitelijk wel voldoende.
Ik kan nu ook als het regent rustig en met voldoende ventilatie in de auto wachten terwijl mijn vrouw boodschappen doet.
Mooi of lelijk doet niet terzake (alzeker niet wat een ander ervan vindt ;) ), functionaliteit komt eerst.
 

Cars076

Forumguru
Ik zou ook niet meer zonder kunnen, maar mijn vrouw wil ze absoluut niet op haar auto.
Gelukkig dat smaken verschillen @leon-cupra , anders zouden we allemaal hetzelfde rijden.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja maar bloemen heb ik niks aan, ;) niet dat dat hoofdzaak is maar het is veel leuker als je zo'n gedeelde passie hebt, liever 100 euro voor zoiets dat blijft dan 20 euro aan iets wat vergaat :tongue:

Handige eraan is dat ik zelf niet graag met airco op rijd, heb dat al eens aangegeven ivm mijn astma. Te lang achter de airco en ik voel dat gelijk in mijn keel en dergelijke, niet prettig! Dus ik rijd vaak met de ramen op een mini kier, deze windowvisers houden dan de regen buiten en ze staan best stoer. Ook gemakkelijk dat ik hierdoor bv in de zomer de ramen op een kier kan laten staan zodat de auto verlucht blijft, in de winter idem, dan dampen de ruiten niet zo snel aan.
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Ja voor het mooie wou ik ze ook achteraan, en de kindjes hebben de raam ook graag op een kiertje :) hopelijk heb ik dan meer geluk met installeren.
 
Bovenaan Onderaan