Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

EdK

Forumguru
begint die Mazda met dit warme weer nu niet te torsen doordat de ene helft zwart is en warmer word dan de witte zijde die wat koeler blijft ??? :pieker:
:cool:
 

JeSko

Forumguru
Inmiddels zo'n 5000 km met de Mazda gereden, waar de meest afgelegde door mijn vrouw, maar heb er zelf toch ook al zat vaak met gereden, t'is ook echt een plezier, schakelt ongelooflijk lekker en direct, onderstelletje standaard is ook zo goed, echt gemaakt om vlot te rijden en niet al te veel te minderen in de bochten ;) maar voor mij is het motorblok het echte juweel in deze auto, ongelofelijk eigenlijk hoe vloeiend dit rijd, zo heerlijk soepel en krachtig. Anyways, auto nog eens goed verwend net, eerst afgespoeld met water zodat het grootste vuil weg is, daarna in de Aenso shampoo gezet, afgespoten, weeral in de shampoo en met verschillende washmits gepoetst, één voor onderzijdes, één voor de velgen, één voor de bovenzijde. Interieur gestofzuigd, afgewerkt met Aenso interior detailer, daarna met Meguiars Hybrid Ceramic Coating de auto weer in de bescherming gezet, zodat het water en het vuil er netjes vanaf lopen.

20220626_120550_copy_1431x3024.jpg 20220626_120638_copy_3456x1638.jpg 20220626_120424_copy_2805x1638.jpg

We love haters :cheers:

20220626_120510_copy_3024x1431.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@EdK

Watje, met een auto op 18 inch geen centje pijn, en met de Skoda knal ik er ook gewoon over, alsof het niks is, jullie zijn gewoon rotverwend met jullie wegen en dan ben je niks gewoon ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Dat hier ook geprobeerd maar was eerder “het onkruid stond twee kontjes hoog” :pardon:
Voor de bijtjes en dergelijke wel enorm handig.gras kunnen ze niets mee …
 
Bovenaan Onderaan