Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
Dat men soms lacht met mij daar kan ik prima inkomen, en dat kan ik best hebben. Vanaf het moment dat ik echter word aangevallen via mijn gezin, waarbij mijn toewijding en verantwoordelijkheden als echtgenoot en vader van twee onterecht in twijfel getrokken word, zijn er grenzen overschreden. Het zijn ook altijd dezelfde die deze grenzen opzoeken, ditmaal is er echter iets gebroken, ik pik het niet van één of andere zuurmossel dat deze mij zo persoonlijk aanvalt, en dat er anderen dan nog aan toevoegen dat ik lange tenen zou hebben doordat ik deze persoonlijke aanval er over vind, is helemaal mooi. Jullie bekijken het hier maar, en de mods zouden echt wel wat harder mogen ingrijpen dan gewoon alles te verwijderen, als je zoiets op eender welk forum post hangen er bans boven je hoofd.

Dit forum kan me inmiddels echt aan mijn reet roesten, en ik wens de toffe leden hier nog een fijne tijd, het ga jullie goed.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Voor eenieder die het zich wil aantrekken: ik probeer zonder "ban's" dit forum 'redelijk te laten lopen'.
Er zijn niet alleen regels voor dit forum (waarin staat dat je eventuele problemen die je hebt rechtstreeks bij de mod's zou moeten aankaarten bijvoorbeeld middels pm), maar toch ook de gebruikelijke omgangsregels.
 

JeSko

Forumguru
Verlagingsveren e, het blijft het toch net niet, daarom een schroefset van ST besteld voor de Mazda, in Maart moet hij naar de keuring en komt ze eronder. Lekker laag zoals het hoort, dat maakt hem echt compleet. Intussen in dubio over de wrap, hij zit er nog stevig op maar toch denken we eraan hem eraf te halen, en dan zoiets te doen ongeveer. Velgen van Bride heb ik al liggen.

Screenshot_20230117_121221_YouTube.jpg

IMG-20221107-WA0018.jpg

En nog enkele mooie pics van deze, voor ons, heerlijke auto.

20221221_162710_copy_1431x3024.jpg

20221221_162512_copy_1431x3024.jpg

20221123_161616_copy_1431x3024.jpg

20221102_114340_copy_1638x3456.jpg

20221102_114358_copy_1638x3456.jpg

20221102_114744_copy_1638x2721.jpg

20221031_165842_copy_1431x3024.jpg

IMG-20221111-WA0004.jpg
 

Tees

Donateur
Ik vind de wrap zoals ie nu is nog steeds mooi hoor! Strak, eenvoudig, maar toch onderscheidend. Maar ik hoef dan ook niet elk half jaar iets aan mn auto te veranderen ;)

Wat is er eigenlijk gewrapt aan die foto die je als voorbeeld postte? Ik zie gewoon een witte auto met witte velgen :pieker:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Droogdoek vergeten :banghead:maar geen probleem deze auto droogt door zijn coating goed op zonder vlekken. In de toekomst eens zo'n droogblazer bestellen, ben ik van dat gedoe met doeken vanaf.

@Tees

Vinden wij ook maar we willen inderdaad gewoon eens iets anders, ik heb ook de middelen om het snel te doen ( folie aan inkoop en kan het zelf ) en doe het graag, dus het is meer van, het kan gewoon dus waarom niet. Aan die foto is niks gewrapped was maar een voorbeeld qua hoe de auto kan zitten met schroefsetje binnenkort. :)
 

JeSko

Forumguru
Nadat ik zo'n mooie vroege cadeau gekregen heb voor mijn Valentijn, kon ik natuurlijk niet achterblijven, dus zoekende naar wat spulletjes voor de Mazda, want ze krijgt liever carparts dan bloemen ( Zalig toch :LOL: ) uiteindelijk bij iets uitgekomen waar ik eerst niks met had, maar nu ik ze heb op mijn Honda ben ik helemaal overstag gegaan, ik kan niet meer zonder en zij binnenkort dus ook niet.

4 delig setje Climair zijwindschermen voor de Mazda, wel eerst gevraagd of ze dat wat vond, maar omdat ik ze er ooit eens over bezig gehoord heb dacht ik al wat dat dat goed zat als cadeautje, en ja hoor. Besteld. :D

Screenshot_20230206_175606_Samsung Internet.jpg

Met verzending iets over 105 euro kwijt. Valt me al bij al nog mee want het zijn degelijke, heb ik ook al ondervonden. :)
 

leon-cupra

Forumguru
Bloemen zijn toch goedkoper ze :D

Wat vind je er handig aan? Ik zou , al moest het het meest handige zijn aan een wagen, dat nooit monteren. Is echt iets wat ik op geen enkele wagen mooi kan vinden.
 
Bovenaan Onderaan