Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

EdK

Forumguru
mmm 38,5K voor een mazda 3 kom ik op uit.
En wat een klein achterraampje , man der zit een giga dode hoek in die wagen
Nee gaat t niet worden, ondanks dat ze wel mooie kleuren hebben
 

leon-cupra

Forumguru
Daarnet ook even gezien, jonge okkazie, +\-30-40.000km, hoogste uitvoering, 122pk versie, mild hybrid …. 22-23.000€ …. Koopje vind ik :jaja:
 

JeSko

Forumguru
Ja staan er wel enkel knappe op en zijn niet zo duur, Belgen hebben nog altijd niet door hoe goed die Mazda's zijn denk ik. Alhoewel je ze toch wel frequenter ziet tegenwoordig, die nieuwe Cx-30 zie je ook regelmatig. Of ik let er teveel op kan ook.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik kon het niet laten ;)

De originele foto is dit:
52686366591_538e45307c_o.jpg


En een paar drukken op de knop later is het dit:
52686648664_b6acde5ca1_b.jpg
 

Japanese Power

Donateur
@Kanerr. Het zit vooral in de donkere partijen, iets meer contrast in de kleuren en een andere uitsnede.
Zie beeld: daar ligt het nieuwe over het oude beeld heen.

Edit, ik had persoonlijk de panden op de achtergrond wat rechter getrokken @Marco ;)

Schermafbeelding 2023-02-14 om 09.51.50.png
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
panden op de achtergrond wat rechter getrokken
Dat is in Lightroom of Photoshop op zich natuurlijk een klein kunstje, maar het nadeel is dat de auto dan mee-vervormt en dat ga je vooral zien aan de wielen, die worden dan een beetje ovaal c.q. eivormig en in dit geval tegen elkaar in hellend.
Het is maar de vraag of de foto daarvan opknapt...

Wat ik in zo'n geval wel eens heb gedaan is de groothoekzoomlens erop zetten en, als ik toch dichtbij het onderwerp wil of moet blijven, de camera (toch!) in Portraitstand nemen. Daarbij erop letten dat die niet voorover helt, zodat het gebouw er dan recht op staat met het eigenlijke onderwerp op de voorgrond. Daarna is het een kwestie van het beeld weer naar landscape afsnijden.

Met de kanttekening dat je voor dat soort overwegingen bij de opname natuurlijk wel de tijd moet hebben. Als het in haast moet gebeuren, dan ben je natuurlijk veel meer afhankelijk van correcties achteraf.
 

MarcoO2

Forumguru
Het is maar de vraag of de foto daarvan opknapt...
Dat was voor mij geen vraag dus ik het 't maar achterwege gelaten.

Het begint nu bijna meer op het fotografietopic te lijken, maar ik heb daar als topicstarter dan weer niet al teveel moeite mee. Die bijzondere auto's moeten immers liefst wel een beetje knap op de foto komen he ;)
 

JeSko

Forumguru
Time to go low. Schroefset is besteld, incl. Montage 1270 euro, merk ST-suspension. Voor einde maart moet hij naar de periodieke keuring en dan nemen we daar op afspraak de geometrische keuring ook mee, dus tegen dan even de uitlaat eronder uit, folie van de lampen verwijderen ( valt nog te zien of we die nog opnieuw doen ), onderhoudje inplannen. Wrap blijft toch nog één jaar, alé, tuning seizoen :)

Screenshot_20230214_195235_Samsung Internet.jpg

Een 3 op schroef gaat lekker laag. Word leuk :)

f7a70bb60a1bd7a553b72a2b643cb61b.jpg k4vuh4ocb3471.jpg
 
Bovenaan Onderaan