Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb jaren geleden ook zo'n set besteld voor de Leon. Op beide voorportieren paste dat metweinig moeite, maar die voor de achterportieren kreeg ik er met geen mogelijkheid ingefrot. Uiteindelijk maar zo gelaten; alleen voor is feitelijk wel voldoende.
Ik kan nu ook als het regent rustig en met voldoende ventilatie in de auto wachten terwijl mijn vrouw boodschappen doet.
Mooi of lelijk doet niet terzake (alzeker niet wat een ander ervan vindt ;) ), functionaliteit komt eerst.
 

Cars076

Forumguru
Ik zou ook niet meer zonder kunnen, maar mijn vrouw wil ze absoluut niet op haar auto.
Gelukkig dat smaken verschillen @leon-cupra , anders zouden we allemaal hetzelfde rijden.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja maar bloemen heb ik niks aan, ;) niet dat dat hoofdzaak is maar het is veel leuker als je zo'n gedeelde passie hebt, liever 100 euro voor zoiets dat blijft dan 20 euro aan iets wat vergaat :tongue:

Handige eraan is dat ik zelf niet graag met airco op rijd, heb dat al eens aangegeven ivm mijn astma. Te lang achter de airco en ik voel dat gelijk in mijn keel en dergelijke, niet prettig! Dus ik rijd vaak met de ramen op een mini kier, deze windowvisers houden dan de regen buiten en ze staan best stoer. Ook gemakkelijk dat ik hierdoor bv in de zomer de ramen op een kier kan laten staan zodat de auto verlucht blijft, in de winter idem, dan dampen de ruiten niet zo snel aan.
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Ja voor het mooie wou ik ze ook achteraan, en de kindjes hebben de raam ook graag op een kiertje :) hopelijk heb ik dan meer geluk met installeren.
 

Japanese Power

Donateur
Haha. Ieder z’n ding. Ik heb 2 x een auto gehad waar ze opzaten toen ik hem overnam. En in beide gevallen heb ik ze direct verwijderd. Maar zet ze er lekker op. Het is jouw feestje ;)
 

EdK

Forumguru
Me Fab3 is de 3e wagen waar ze op zitten !
En de volgende wagen komen ze 100% zeker ook weer op.
En op me bedrijfs caddy meteen opgegeven dat ze er op moesten, en indien niet kon dat ik ze zelf wel bekostigde.
Maar uiteraard gunde me werkgever ze me, en bij oplevering waren ze dan ook keurig al gemonteerd.

Gewoon ideaal, Met regen toch frisse lucht in de wagen.
Nooit meer beslagen ramen als je ze stukje open hebt !
Tsja de één verafschuwd ze net als de spatlappen en de ander aanbid ze !!
En ja, ik hoor bij de laatste groep !!
En @JeSko de wijsheid komt met de jaren bij de één alleen wat vroeger dan bij de ander.... :deuk:
 

JeSko

Forumguru
Even iets anders. We rijden bijna elke dag voorbij de Mazda dealer waar we ook op onderhoud gaan, en man, wat is die nieuwe 3 knap :love:Heb al eens gezegd tegen mijn vrouw kom we gaan eens testrijden, maar dan vrees ik dat ik we met een getekende aankoopbon de deur buiten wandelen :LOL: haha. Reviews van deze nieuwe 3 zijn ook heel positief weer, lijkt dat Mazda er weer in geslaagd is een verfijnde klasse hatchback op de markt te brengen. Ik vroeg me af of jij hem al gereden hebt @sitechris ?

En dan zo, poeh... Mooi vanuit elke hoek en in elke kleur vind ik hem. Dit is nu echt een auto die je gewoon moet verlagen, wielen, en klaar.

Screenshot_20230206_191552_Instagram.jpg Screenshot_20230206_191522_Instagram.jpg Screenshot_20230206_191407_Instagram.jpg Screenshot_20230206_191339_Instagram.jpg
 

Tees

Donateur
In dat groen is ie wel héél mooi! Nu nog die lippen en spoilers eraf en op normale hoogte, oh ja, iets meer zoals standaard zie ik nu ;) :deuk:
 
Bovenaan Onderaan