Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

JeSko

Forumguru
Jazeker, alles wat kan gewrapped worden zouden we ook effectief wrappen, maar vaak bots je op problemen die een bepaalde auto met zich meebrengen, en van dat goedkope plastic is vaak een dealbreaker, er komen heel vaal klanten die een full wrap willen, maar op lagere uitgeruste modellen zit al snel heel veel plastic ( denk aan half gelakte spiegels, bumperinserts, achterbumper onderlip etc etc ) en dat steekt wel negatief af tegen bepaalde wraps.
 

leon-cupra

Forumguru
De velgen zijn echt top. Nu nog de verlaging en dat gaat een zeer knappe combi zijn.

Wrap zelf , niet echt fan van. Zou niet mijn keuze zijn. Concept van de Superb vind ik persoonlijk mooier als wrap. Maar een unieke wagen ga je nu zowiezo wel hebben.

Mss een ideetje, om het concept helemaal uit te werken: velgen langs de zwarte kant in het wit spuiten, om contrast te krijgen ? Of net omgekeerd , langs de witte kant de velgen ook in het wit zetten, heb je perfect black vs white.
 

SuperBeeb

Forumguru
Met zo'n 2 kleuren wrap krijg je in de zon natuurlijk wel meer torsie en gekraak in de carrosserie door temperatuurverschil...tot ie in 2en breekt :D
 

EdK

Forumguru
maar mijn vrouw wilt dat liever niet
Tsja die begrijp ik wel !!
Die denkt ook , tis mijn wagen maar moet dan telkens om me sleutels vragen om stukje te rijden..
Doet voorkomen of t zijn wagen is........ duhhh dus niet manneke....:deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Hier ook eens het idee neergelegd om naar 1 wagen te gaan. Dus madam de wagen (bedrijfswagen) en ik de fiets.
Madam heeft dokter gebeld … net niet in een dwangbuis afgevoerd :deuk:
 

EdK

Forumguru
Vermoedde ik al aan de hand hoe je de laatste tijd hier reageert ...
Net of je 24/7 gedrogeerd bent ....:pieker:
:dankje:
 

leon-cupra

Forumguru
Is 4 weken geleden gebeurd toen ik beslist heb om met die fiets te gaan naar het werk … sindsdien gaat het bergaf. Zit nu ook op het forum van “leef groener” … :pardon:
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie net het resultaat van de wrap, en lees dat die roze middenstreep dus ook een functie krijgt, anders zou je er nog voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld het Mazda-logo roze te wrappen, heb je zowel contrast op de witte als de zwarte helft.

Jammer dat veel delen zoals de diffuser niet te wrappen zijn, en eerst glad maken en spuiten om vervolgens de helft te wrappen wordt ook een prijzige zaak.
 

JeSko

Forumguru
H&R verlagingsveren besteld, worden geleverd met de nodige papieren voor de keuring en tevens ook gemonteerd door Wils Workz in Bornem, ben via instagram in contact gekomen met hen en ken er één mekanieker. Daarmee gaat hij zo'n 4cm zakken, ook prijs gevraagd voor een ST Schroefset, was een mooie prijs en ik gaf meteen groen licht, maar mijn vrouw vind het niet nuttig meer uit te geven als ze toch niet heel laag wilt. Enfin, op H&R gaat ie zo staan.

s-l500.jpg
 
Bovenaan Onderaan