Ontbrekende opties bij afleveren

R@mon

Lid
Ik heb de mijne (ABL + pluspack) gisteren opgehaalt en ik heb ook maar één prullenbakje en geen bak onder de bijrijderstoel.
Ge-chat via de Skoda site, ze gingen het uitzoeken en zouden contact met me opnemen.
Ik heb het nog niet aan de dealer gevraagd omdat ik eerst wilde weten óf er een fout is gemaakt.
Nu ik dit hier allemaal lees is me dat wel duidelijk. Moegen maar even bellen met de dealer (Almere -> Holdinga)
 

ReDeMaTy

Senior Member
Ik heb ook de half leder optie uit een plus pack. Onder de stoel scheen wel het e.e.a. Te ontbreken dat heeft de dealer onder een stoel vandaan gehaald waar wel een bak onder zat. Het was dus niet zo dat de bak er eff snel onder gezet kon worden.
 

BlackIII

Actief lid
Ik heb de stoelen met leer/stoffen bekleding uit het plus pack.
Zou je alleen niet kunnen zeggen welk type stoel dit dan is.

Bekijk bijlage 36324

Dit is het model uit de Elegance, een comfort stoel. Inderdaad uit het halfleer pakket van de Greenline, heb ik zelf ook.

Maar ook ik mis volgens mij deze bak onder de bijrijdersstoel. Was er van uitgegaan dat ik het wellicht verkeerd begrepen had, maar nu dit lezende, hoort deze er standaard in te zitten of was het een optie in een pakket?
(heb volgens mij bijna alle pakketten op die van mij zitten)
 

Wim Stal

Nieuw lid
Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe Octavia Combi mogen ontvangen. Toen ik thuis alles eens goed bekeek, bleken er een paar beloofde accessoires te ontbreken. Een collega heeft vorige week ook een nieuwe skoda bij een andere dealer opgehaald en daar ontbrak hetzelfde:

- in de folder wordt gesproken over afvalbakjes in de voorportieren. Dat suggereert 1 bakje in iedere porties, maar aan de bijrijderskant geen afvalbakje. Beide dealer waren bekend met dit probleem en leverden zonder problemen het tweede afvalbakje.
Dit punt zag ik overigens ook al in ander topic, nu maar voor volledigheid erbij gezet)

- op de foto in de brochure (zie bijlage) staan twee vastzetelementen beschreven. Bij mij zit alleen aan de rechterkant zo'n element, een tweede kan ik niet vinden. Dealer collega doet hier niets aan, mijn dealer heeft nog niet gereageerd.

- onder de passagiersstoel zou een opbergvak moeten zitten, zie ook foto in de brochure (zie bijlage). Ook die ontbrak. Dealer van collega gaf aan dat dit niet oplosbaar is, hiervoor moet het frame van de stoel vervangen worden. Mijn dealer heeft nog niet gereageerd.

- in mijn geval ontbrak er ook nog een accessoire in de kofferbak. Die bleek de inbouwer van het schuifdak eruit gehaald en per ongeluk weggegooid te hebben. Een nieuwe ligt inmiddels klaar.

Dit doet niets af aan het plezier dat ik aan mijn nieuwe auto beleef, echt een hele fijne, stille en mooie auto. Maar wilde het gewoon even delen, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen :D
 

Wim Stal

Nieuw lid
Dealer Muntstad vertelde me alleen dat de uitrusting gewijzigd is en dat ik het daar maar mee moet doen. Een afvalbakje moet ik maar bestellen en dat kost me dan slechts €15,00. Pech voor de opbergruimte onder de bijrijdersstoel.
Lekker makkelijk antwoord......
 

Gizzmo

Forumguru
Moet wel zeggen dat de het opbergvak onder de bijrijdersstoel niet veel voorstelt en ook niet echt groot is. Kortom, ik zou hem niet missen.
 

Joske

Forumguru
Moet wel zeggen dat de het opbergvak onder de bijrijdersstoel niet veel voorstelt
dat heb ik volgens mij 9 pagina's geleden ook al eens gezegd! :deuk:

het enige waar IK het interessant voor vind: zijn de boorddocumenten ;) past net, schuift niet
 

widojo

Actief lid
Of handig om een set veiligheidsvestjes in op te bergen. Meer past er inderdaad niet in.

En om dan toch maar even in te haken op de andere optie die nog wel eens ontbreekt zijnde het 2e afvalbakje. Ik zou m niet willen hebben, waar laat je anders de spullen die je normaal gesproken in een deurvak achterlaat. Eigenlijk nemen die 2 life hammers al teveel ruimte in.
 

Gizzmo

Forumguru
afvalbakje meteen achterin geplaatst omdat mijn dochtertje het wel grappig vind, anders had die in de prullenbak gelegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.P.

pr0mo

Lid
Dealer Muntstad vertelde me alleen dat de uitrusting gewijzigd is en dat ik het daar maar mee moet doen. Een afvalbakje moet ik maar bestellen en dat kost me dan slechts €15,00. Pech voor de opbergruimte onder de bijrijdersstoel.
Lekker makkelijk antwoord......
Geen genoegen meenemen. Ik snap dat ze er niet happig op zijn maar ze moeten het herstellen. Meerdere dealers maken dit gewoon netjes in orde. Mijn ervaring met Muntstad is dat ze nier de meest klantvriendelijkste organisatie zijn.
 

Wim75

Lid
Mijn ervaring met Muntstad is dat ze nier de meest klantvriendelijkste organisatie zijn. Helemaal mee eens!
 

Evilcomputing

Senior Member
Goed dat ik dit topic nog even lees en mij wakker schud.

Ik moet weer achter de dealer aan (al eens eerder gedaan)
Dat ik geen neerklapbare passagiersstoel heb.
Tijdens bestelling was dat een onderdeel van het functie pakket (en geen netten set)
Ook was de optie duurder (en heb ik deze prijs betaald)

Zal het hier wel posten wanneer ik meer weet.
 

Monteur75

Actief lid
Om deze topic nog iets verder uit te breiden, waarschuwings-lampjes in de voorportieren, hoe zit het daarmee?
Ik heb simpele reflectoren. Of is dat alleen standaard in de Elegance uitvoering...

Is in principe wel vrij makkelijk in te bouwen. draadje met stekkertje plaatsen in 32 polige stekker op positie 16 en andere draadje naar massa. unit met lampje kost iets van 16 euro. met een stekkertje erbij van 4 euro. Alleen moet het portierregelapp. gecodeerd worden met een lange codering die ik (nog) niet heb. Wie die heeft mag het mij melden.
 

MartijnW

Actief lid
Is in principe wel vrij makkelijk in te bouwen. draadje met stekkertje plaatsen in 32 polige stekker op positie 16 en andere draadje naar massa. unit met lampje kost iets van 16 euro. met een stekkertje erbij van 4 euro. Alleen moet het portierregelapp. gecodeerd worden met een lange codering die ik (nog) niet heb. Wie die heeft mag het mij melden.

Zit de bedrading niet standaard in de deur ? Ofwel moet je de kabel zelf nog de deur in trekken ?
 

W124

Senior Member
Ik heb het bagage pakket. Horen daar die cargo elementen bij of is dat standaarduitrusting? Weet iemand waar die dingen zijn verstopt bij een O3 Combi?
 
Bovenaan Onderaan