Ontbrekende opties bij afleveren

hoor in MY2016 ook onder de passagierstoel een obergval te zitten? bij een Style Business Line Combi? en wat betreft die 2 vastzetelementen? standaard? zo ja zitten ze ergens verstopt?
 

Brightstar1981

Forumguru
Bij mijn wagen geen ontbrekende opties...
Enkel kwam ik er achter dat er geen CD-lezer zit in de nieuwe Amundsen MY2016.
Bij de testwagen zat er wel nog een CD-lezer bij, maar ik ben er ondertussen al aan gewoon.
Ik heb alles op MP3 gezet :yeehaa:
Jep klopt
bij mijn s3 ook geen gleufje meer voor cd's..
Hoe moet ik dan m'n GPS updaten ?
 

Brains75

Actief lid
Bij mij ontbreekt de uitschakeling van 2 cilinders bij de 1.4TSi(met 150PK). dit was voor mij de reden om toch voor de 1.4 te gaan ipv 1.2(die ik al 2 jaar reed). Dealer zegt er niks aan te kunnen doen. Iemand tips?
 

Brains75

Actief lid
Volgens mij heeft de verkoper zich vergist en haalde hij de 1.4 Superb en de 1.4 Octavia door elkaar. Morgen ff terug naar de dealer
 
weet iemand of er bij een O3 Style BL een opbergvak hoort te zitten onder de opbergstoel? en of er twee vastzetlemeneten moeten zijn in de koffer?
 

ManeBrane

Forumguru
Ik heb maar 1 vastzet element erin zitten, deze zit aan de rechterzijde geklikt. Opbergvak die ik onder bestuurdersstoel heb zitten is voor een veiligheidsvest.
 

widojo

Actief lid
weet iemand of er bij een O3 Style BL een opbergvak hoort te zitten onder de opbergstoel? en of er twee vastzetlemeneten moeten zijn in de koffer?

1 opbergvak onder de passagiersstoel. Onder de bestuurdersstoel gaat/past niet omdat daar de eindversterker zit.
En omdat er links achterin de kofferbak de bassbox/woofer zit past daar niet een vastzet-element, dus hiervan heb je er ook maar 1.
 

micky

Forumguru
Ik heb de 2 vestjes in de armsteun zitten - dichter bij de hand als de nood aan de man is...

Dichter bij de hand als onder je eigen stoel? hoe vaak haal je ze er trouwens uit dan:shocked: in mijn armsteun zitten spullen die ik dagelijks nodig heb. een vestje kun je zelfs uit de kofferbak pakken of als je heel erg angstig bent voor het verkeer dus gewoon van onder je stoel, bij de O3 kan dat zonder te kijken, ik heb hem al een paar keer gevoeld, maar me nog in kunnen houden en dus niet getrokken:deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zit zelden op de passagiersstoel. Vooral niet als ik zelf rij... En dát opbergvak is erg lastig te bereiken vanaf de bestuurdersstoel.
 

Brains75

Actief lid
Cylinder uitschakeling is inderdaad géén sprake van bij de octavia 1.4tsi.

Verder met de opbergbakjes, zullen we maar zeggen
 

micky

Forumguru
Ik zit zelden op de passagiersstoel. Vooral niet als ik zelf rij... En dát opbergvak is erg lastig te bereiken vanaf de bestuurdersstoel.

Beste @Canon-Eye , we zitten hier in het O3 topic (de verwarring ontstaat wel vaker helaas), de O3 heeft een vakje onder de bestuurdersstoel speciaal voor een vestje, het vak onder de passagiersstoel heb ik niet...........Ik heb elektrische stoelbediening, dus daar zitten de motoren....:jaja:
 

micky

Forumguru
No Probs, maar de modellen verschillen natuurlijk nogal, 1 greep tussen je benen en je hebt het vestje in je hand bij de OIII:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan