Ontbrekende opties bij afleveren

Joske

Forumguru
Ik heb het bagage pakket. Horen daar die cargo elementen bij of is dat standaarduitrusting? Weet iemand waar die dingen zijn verstopt bij een O3 Combi?

voor alle zekerheid kan je ook eens in de "schotten" kijken die rechts en links zitten. Daar kan je namelijk de cargo elementen "uitklikken".. Ben ik pas een maand later achter gekomen bij mijn eigen wagen :bloos:
 

AndreM

Forumguru
voor alle zekerheid kan je ook eens in de "schotten" kijken die rechts en links zitten. Daar kan je namelijk de cargo elementen "uitklikken".. Ben ik pas een maand later achter gekomen bij mijn eigen wagen :bloos:

Dus je bent de boodschappentas ook tegen gekomen @Joske?
Dat belooft wat...........:yeah:
 

AndreM

Forumguru
Serieus of wat?! :mad:

Dus ik neem aan dat je de tas niet gevonden hebt.
Is je vrouw je zeker voor geweest met boodschappen doen? :tegek:
Maar allee Joske, gij kent mijn streken toch wel? ;) :tongue:

Maar geloof me, het wordt alleen maar erger in de toekomst met wat er allemaal in een auto zit.
Ik was vanmiddag op bezoek (voor mijn werk) bij een leasebedrijf en daar werd de nieuwe Superb rechtstreeks van PON als demo binnen gereden.
Toen ik tegen die man zei dat hij niet meer nat kon worden met de paraplu in de deuren keek hij mij heel ongeloofwaardig aan.
Maar toen hij ging kijken moest hij toch lachen en zei nog, het is net een Rolls Roys want die hebben dat ook. :)
 

AndreM

Forumguru
Allemaal ff de vingertjes opsteken en dan komt @Monteur75 met een gereduseerd tarief incl. 100% korting, dus 2 halen niets betalen, het voor jou/ons uitvoeren. :yeehaa: :thumbsup:

Yes, heb ik ook eens een keer mazzel. :yeah:
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
@G.P. nee dank je, ik ga overigens ook geen 500+ CD's meeslepen in de auto. De kans dat ze dan zoek, dan wel beschadigd raken is te groot.
Maarrrr... volgens mij mag je volgens de Nederlandse wet een mp3 hebben van de liedjes die je op CD hebt. Dus even opsnorren en downloaden ;)
 

rhaak1991

Forumguru
@G.P. Geen bluetooth koppeling? Dan zou je kunnen overwegen om Spotify Prenium te nemen ;)

Overigens is het rippen van 500 cd's wel even werk maar niet arbeidsintensief, dus "zo gebeurd":D

paar dagen gewoon de PC laten draaien & cd's wisselen :deuk:
 

Darkside

Forumguru
Cd speler? Wat is dat......
Gebruik al 5 jaar geen cd speler meer. Heerlijk.om niet met cd's (al dan noet gevuld met mp3s) rond te sjouwen. Maar gewoon altijd al je muziek bij je te hebben.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik neem alleen wat cd's mee op reizen naar landen waarvan ik de taal niet goed genoeg versta. De cd-speler in mijn Swing radio is dan ook nog zo goed als nieuw.
Verder luister ik vooral naar de radio... :)
 

Wallieweb

Actief lid
Bij mijn wagen geen ontbrekende opties...
Enkel kwam ik er achter dat er geen CD-lezer zit in de nieuwe Amundsen MY2016.
Bij de testwagen zat er wel nog een CD-lezer bij, maar ik ben er ondertussen al aan gewoon.
Ik heb alles op MP3 gezet :yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan