Okki' s Arona

Tees

Donateur
PDC achter vind ik wel héél erg fijn. Voor heb ik niet, en mis t ook niet. Ik kan behoorlijk goed inparkeren op basis van hoe m'n koplampen ergens tegenaan schijnen. Camera achter heb ik wel eens aan gedacht, maar dat is ook behoorlijk aan de prijs.
 

EdK

Forumguru
Bij de Fab zat standaard PDC achter en ook later in mijn nieuwe Caddy.
Wisselend blij mee, erg veel valse alarmen omdat ze soms wel te gevoelig zijn.
Voor Fab uiteindelijk achteruitrijcamera (OEM) aangeschaft en door Antera in laten bouwen.
En die camera vind ik echt 10x fijner dan die sensoren.
Geen gepiep en gewoon voldoende beeld om te zien hoeveel ruimte je nog hebt.
Ook me dagelijkse inparkeren en me centreren tussen de 2 lijnen van het parkeervak om beide buren dezelfde ruimte te gunnen gaat hierdoor prima.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik ondervind ook meer hinder dan plezier van die piepers achter. Vervelend geluid, veel te snel in paniekstand, reageren ook op dingen waarvan je dat niet wil (grassprieten e.d.)
 

Canon-Eye

Forumguru
Het geluid stoort me eigenlijk niet zo - een snelle blik op het scherm stelt meteen gerust als er niet echt iets in de weg staat.
Bovendien biedt mijn scherm naast het camerabeeld ook nog de afstandsindicatie voor en achter tot de gedetecteerde obstakels. En dat bleek toch best wel handig, die keer dat een lantaarnpaal bij het eind van een parkeerhaven rechtsachter de auto nèt buiten beeld van de camera stond...
 

Okki

Donateur
Deze wil ik er t.z.t. ook in. Eerst wel even goed kijken of we er Ali shit in gooien of iets uit duurders uit Nederland
Behalve dat het "leuk: is, is het ook duidelijker zichtbaar

 

Spector

Forumguru
Die Ali shit zit nu al zo'n drie jaar in de spiegels van mijn Octavia zonder problemen / foutmelding oid. Is mijn inziens het overwegen waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki

EdK

Forumguru
Mooie bak, alleen hoop ik wel dat jij hem beter kunt inparkeren straks dan die monteur.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki

EdK

Forumguru
Ach Okki je moet maar denken, de eerste kras of deuk op een nieuwe wagen is het ergst.... :D
 

Okki

Donateur
Eens beetje een domper door een stomme fout van mijzelf. Bij andere Arona's in het Outlet Center stond als verlichting LED verlichting. Bij de auto die ik heb gekocht stond Full Led. Ik heb er echter op de auto niet goed op geLED. Een kennis van mij attendeerde mij erop.

Blijkbaar is het dus niet de versie met de trapezium vormige dagrij verlichting.

Als je in de auto zit zie je er natuurlijk niets van, maar ik vind het toch wel jammer. Zal er wel niets aan kunnen doen verder. Iets met onder voorbehoud van ...

Mijn lampen zijn dus de eerste afbeelding. Blijkbaar is bij een buitenlandse FR de Full Led niet standaard.

IMG_20221102_102639.jpg IMG_20221102_102558.jpg tekst.jpg
 

Japanese Power

Donateur
Ai, dat is jammer. En ze beroepen zich altijd op de kleine lettertjes...
Druk -en zetfouten voorbehouden... Maar goed, eenmaal in de auto zul je het allemaal prima vinden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki
Bovenaan Onderaan