Okki' s Arona

Kanerr

Forumguru
Ik vind het wel mooi hoe je op de kleine details let. Mijn Mini laat via bt echt niks zien...
 

Okki

Donateur
In de Rapid liet hij ook al niets zien, maar dacht 'ach, zal wel niet kunnen op een Amundsen". Maar toen hij het de nieuwe ook niet deed toch maar ff gaan zoeken.

Mijn broer @Eppi had het wel in zijn Octaaf, zal nog wel eens vragen hoe hij dat toen gefixt had (meestal zegt hij van niets te weten) Helaas is hij hier niet actief meer (en ook niet echt geweest)
 

Okki

Donateur
Zo....de eerste lange rit zit erop. Even 200 km weggetikt.

Navigatie is soms een beetje raar. Bij Eindhoven richting Maastricht wil hij (of zij) mij via de N2 laten rijden. Stuk verderop (ik dacht bij Stein) weg af, rotonde rechtdoor en de weg weer op. Gelukkig zit er veel topografische kennis in mijn hoofd, dus ik volg echt niet alle aanwijzingen op.

IMG-20221118-WA0000.jpg
 

Okki

Donateur
Naar Spijkenisse geeft het constant de Botlekbrug aan ipv de tunnel. En na de tunnel gaat het ook fout.....

De nieuwe toerit N3 naar A15 richting Rotterdam wordt dan weer wel goed aangegeven
 

EdK

Forumguru
Was jij die wagen soms elke rit ?
Die skoda van mij is echt smerig na een ritje en ook nog regen zoals van de week
En deze is elke keer op foto maagdelijk wit.......
 

Okki

Donateur
Nee Ed. Ik heb er al bijna 1000 km mee gereden maar nog niet gewassen. Die cappuccino Rapid was wat dat betreft een geweldige auto, ook als die smerig was, zag je er niets van.
 

EdK

Forumguru
Ja ik heb de cappuccino Fabia en hoef hem pas te wassen als hij binnen schoon gemaakt moet worden
De eerste Skoda Fab daarna de RR en de Yeti hadden dezelfde kleur cappuccino en naar volle tevredenheid
En ik baal er echt van dat de kleur niet meer gevoerd word door Skoda NL

Is nu zo'n simpel oranje achtig kleurtje voor gekomen, tsja daar ga ik niet mee rijden....
 

Tees

Donateur
Zilver of cappuccino zijn idd ideale kleuren qua vuil. Mn ouders hebben volgens m Moon White oid, das ook best OK. Dat Storm Blue van mij daarentegen is vreselijk, je ziet al t vuil erop...
 

Kanerr

Forumguru
Naar Spijkenisse geeft het constant de Botlekbrug aan ipv de tunnel. En na de tunnel gaat het ook fout.....

De nieuwe toerit N3 naar A15 richting Rotterdam wordt dan weer wel goed aangegeven
Je hebt als ik het goed heb apple carplay/android auto en ik zou daar toch wel gebruik van maken. Mocht je niet willen dat de navigatie zoveel data verbruikt van je internet bundel, kan je bijvoorbeeld ook in Google maps je kaarten offline downloaden zodat je geen data verbruikt :) Maar android auto/apple carplay is echt ideaal.
 

Okki

Donateur
Zo, toch maar de DSG laten aanpassen. S stand reed op zich goed, maar schakelde soms net te laat op en te snel terug. Bovendien een sportief hakkeltje erin (staat ook in het instructieboekje.

IMG_20221222_183438.jpg

@EdK nee, hij is nog steeds niet gewassen sinds aankoop :nono:
 
Bovenaan Onderaan