Okki' s Arona

JeSko

Forumguru
Zitten wel enkele verschillen in, andere bumper, andere grill, andere lampen, andere kleur accentlijn achteraan/aan het dak, uitlaattips, sensor vs geen sensor achter de spiegel, andere velgen, etc etc.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Okki

Okki

Donateur
Vandaag voor het eerst naar de garage. Bij volledig insturen en rustig naar voren of achteren rijden een soort gekraak/schurende geluid bij de voorwielen. Chef werkplaats hoorde het meteen. Dat was 2 weken geleden, druk dus vandaag had de dealer pas tijd.
Om 11 uur telefoontje, we horen niets. Wanneer hoort u het. Nou, vanochtend nog.

Enfin, 's-middags auto klaar. Rubber bij schokbrekers (?) Er scheen een notificatie vanuit Seat te zijn hiervoor (lees speciaal vet erop of zoiets)

Blijft altijd vreemd dat ze niet eerst kijken wat voor meldingen er zijn en eerst roepen dat ze niets kunnen vinden. Maar het is opgelost. Ook een los zittend plastikje uit de kofferklep gehaald wat heen en weer rolde met open en dicht doen.
 

Okki

Donateur
Vandaag even langs bij de dealer want het lampje en de piep olieservice komen al een paar dagen naar voren. De km stand is thans 28.500 dus nog 3 weken te gaan om op de 30.000 km uit te komen.

Ja meneer, het is druk. De eerstkomende mogelijkheid is 24 januari!

Op de hoek zit ook nog een Bosch Car garage, dus wellicht dat ik daar nog even mijn licht op ga steken.

Bijbehorende vraag: de service melding (en piep) kan ik die zelf met een handigheid uit zetten, want anders moet ik daar wellicht nog 2 maanden naar luisteren.
 

Okki

Donateur
Ik hou zelf altijd 30.000 km aan, dat rij ik ongeveer per jaar (kan iets minder zijn) dus als het alleen een reminder melding is voor een (jaarlijkse) beurt, dan zit die in mijn hoofd en hoef ik daar niet door de auto aan herinnerd te worden.

Maar ik neem aan dat, als ik hem nu reset, de periode van 1 jaar weer opnieuw gaat tellen vanaf de reset datum?
 

Okki

Donateur
Bij de afspraak bevestiging voor de onderhoudsbeurt word ook gesproken over een uitleg van de Terugroepactie OUH5 criterium 03, Weet iemand waar ik kan vinden wat dat betekend? Bij de RDW staat in elk geval niks.
 

Okki

Donateur
Info ingewonnen bij de dealer. Gaat om S-Over-the-Air MIB Classic software-update.
Handjes knijpen dan, want nu werkt het goed en je weet maar nooit na een update.
 

Okki

Donateur
Kan nog korter, maar deze kwam ik tegen bij een automaterialen handel.
Kortere moet ik bestellen bij Ali of Ebay
 
Bovenaan Onderaan