Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Vanmiddag weer gebeld en nu wordt het leer ingebouwd. Waar vroeg ik? Hoezo, vroeg dealer....? Nou, dan ga ik even kijken en een foto maken. Nou, dat gaat dus niet zo makkelijk. Eerst Pon gebeld en Kom nummer doorgegeven, ze wisten de auto niet te vinden. Ik weer terug naar dealer en die heeft via de Pon accountmanager contact gelegd en gevraagd of ik ter plaatse kan kijken hoe het leer ingebouwd wordt...
Morgen krijg ik een belletje en dan geven ze aan of ik toestemming krijg om te gaan kijken!

Wasmachineman

Forumguru
Goed, gisteren ben ik gebeld en volgende week wordt het leer ingebouwd. Even kijken kan dus wel en daarna zal ik een foto posten als ik ben geweest. Als...want volgende week is het best druk met werken! En dan moet ik ook nog met Sail meevaren 2 dagen..

Als hij bij de dealer is aangekomen ga ik natuurlijk weer langs in Emmen.
Je blijft bezig?? :winkie:

corsaar

Senior Member
Ja zo komen die kilometers wel op de teller.
De sail ben ik ook jarenlang heengeweest (eens per 5 jaar)
Altijd op uitnodiging van zakenrelaties. Wat een feest een hele band aan boord
enzv.

Wasmachineman

Forumguru
Met Sail moet ik mee.:winkie:
Ik vaar sinds 1995 mee als bemanningslid (http://www.msb-avontuur.nl/wordpress/de-bemanning/frank/) en nu heeft mijn schoonvader zijn boot verhuurd voor 2 dagen aan mijn werkgever dus vrijdag en zaterdag vaar ik mee met relaties. Heel leuk programma hebben we gemaakt, o.a. catering aan boord en lunches op de wal en 's avonds een diner in een italiaans restaurant in het Sailgebied! Ik blijf ook slapen vrijdagavond aan boord.

Wasmachineman

Forumguru
:ot:in mijn eigen topic...
Inderdaad mooie boot. Alleen veel koperpoetswerk aan boord, haha! :biggthumpdown:
Verder vaak :grin: en :473: met "collega's"....

Wasmachineman

Forumguru
On topic weer!
Ik ben net gebeld door Pon en die gaan een reportage maken van het inbouwen van het leer in mijn auto.De vraag van mij hebben ze nog nooit gehad en ze willen graag hieraan meewerken. Woensdag ben ik ter plaatse om even mee te kijken, een hele dag red ik ook niet. D'r mot gewerkt worden ook nog. Foto's maken doe ik en plaats ik wel 's avonds hier.

edit: Boot zit vol met betalende klanten dus geen plekje over.
En het bloggen is erg leuk inderdaad. We schrijven over elkaar wat anekdotes, hilarisch soms!

Racer

Lid
@Wasmachineman: tijdens de forummeeting (2010) is het leer inbouwen al toegelicht. Leuk is dat het Skoda-leer exact hetzelfde is als in bijvooorbeeld de Audi's.

Wasmachineman

Forumguru
@Racer: Aha, mooi. Toen zat ik op Ibiza en heb die SFM dus gemist. Ik ben benieuwd natuurlijk maar weet al wel dat het erg snel gaat. 7 uur 's morgens beginnen ze en in de middag is alles klaar! Hebben ze nog lunchpauze ook!

corsaar

Senior Member
@Wasmachineman.

Waar zijn de foto's van de leerinbouw ?
Vaar je donderdag in konvooi van Ymuiden naar Amsterdam ?

Wasmachineman

Forumguru
@Corsaar: Leerinbouw is morgen in Leusden. Daar maak ik foto's dan.
Mijn schoonvader vaart morgen naar IJmuiden en gaat donderdag van IJmuiden naar Amsterdam varen. Ik vaar vrijdag en zaterdag (in de zon) rondjes op het IJ!
En on topic: mijn auto wordt zeer waarschijnlijk 2 september afgeleverd in Emmen aan mij!

Wasmachineman

Forumguru
Hij was er vorige week al en is gemaakt in week 30. 1 Week vertraging dus en het leer inbouwen zorgt ook voor vertraging. Veel klanten staan hiervoor op de lijst hoorde ik.

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb een kijkje genomen bij Pon. Ontvangen door Pon medewerker Jeroen Brouwer die mij de ombouwruimte toonde. Er stonden iets van 10 VAG-auto's die leer ingebouwd kregen. In 1 dag.
Jaja, ook een witte Yeti gespot. Verder Audi's, Audi's en Audi's.

Jeroen had alvast wat (130) foto's gemaakt en deze op een USB stick gezet. Ik heb het niet afgewacht maar 's middags was mijn auto klaar en aangemeldt voor transport naar de dealer. Ter info, de vervoerder krijgt 3 dagen de tijd om transport uit te voeren. Daarna gaat mijn dealer nog wat aanpassingen doen en dan is het alweer 2 september!
Ook lag er een tas klaar met goodies zoals een Windjas, mousepad, USB stick, pen met schrijfblok en een EHBO set. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten.

Foto's heb ik gezet in mijn profiel, album: Nieuwe Octavia September 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan