Nee, dat had niks opgeleverd helaas.. Het "inslaan" gaf sowieso te weinig beweging om de dashcam te activeren en het beeld had waarschijnlijk niks kunnen tonen.. De noodruit zit er nu in en er is gelukkig zo wel mee te rijden.Dirk, dat is echt wel balen man..
Stond je dashcam in automatisch opnemen als je weg was? Of had dat toch niets opgebracht..
Nee, dat had niks opgeleverd helaas.. Het "inslaan" gaf sowieso te weinig beweging om de dashcam te activeren en het beeld had waarschijnlijk niks kunnen tonen.. De noodruit zit er nu in en er is gelukkig zo wel mee te rijden.
Maar de vakantie toch omgegooid, want met een auto vol met spullen en een noodruit parkeer ik de auto niet met een veilig gevoel. We pakken nu nog een hotelletje in Schwarzenbruck en gaan daarna naar huis, maandag vertrekken we hier.
Thanks!Wat waardeloos Dirk! Echt balen.... waarschijnlijk lag er iets in het zicht? Veilige thuisreis toegewenst!
Greetz Corné
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
Nou zoals ik net al beschreven heb lag de portemonnee niet zo direct in het zicht (stond zelfs tussen 2 auto's in geparkeerd). De dashcam laat ik eigenlijk altijd zitten, en de iPod ligt altijd in de armsteun, de laptop in de kofferbak. Dus dat de spullen in het zicht liggen is geen sprake van, behalve mijn portemonnee voor deze keer dan..Wat klote van je ruit, portemonnee en uiteraard gemoedstoestand!
Even een kritische opmerking, waarom liggen er zoveel dure spullen redelijk in het zicht? Ik snap dat je je dit ook afvroeg en nu ook niet meer zou doen, maar helaas is het in deze wereld zo dat criminaliteit te dichtbij komt en laat dit een wijze les zijn voor alle Skoda rijders.
Te vaak hoor je overigens dat laptops een gewild object zijn doordat deze vaak makkelijk te traceren zijn voor de gewone mens en helemaal voor crimininelen. Gelukkig zaten de zaken van grote waarde nog in de auto.
over welk probleem spreken we Dirk? problemen met de motor?Gisteren de Octavia weg gebracht naar de dealer, ze hebben toch de bougies en bougiekabels vervangen gezien de leeftijd vd auto. Ik heb voor de zomervakantie hier nog naar gevraagd of dit nodig was en toen werd mij verzekerd dat dit niet nodig was. Maar afwachten nu of het probleem zich nog voor doet.