Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Hallo allemaal! Zal me even voorstellen. Ik ben Dirk, 20 jaar en ik ben sinds kort de tevreden eigenaar van een Octavia RS uit 2006. Ik heb de auto gekocht bij autobedrijf Pheifer in Sneek met een kilometerstand van 57000. De auto is nu bijna een maand in mijn bezit (21-02-2013) en niets dan lof over deze auto! Ik heb hiervoor een Golf 4 (2000) 1.6 Highline gehad, maar dat is geen vergelijken met de Octavia. Mijn verlanglijstje bestaat o.a. uit iets verlagen, andere zomervelgen (als de komende zomer voorbij is want er zit nu nog zeker 6-7mm profiel op) en misschien nog andere achterlichten. Graag wil ik nog gele mistlampen (op advies van mijn collega folie, want die gele lampen blijken snel stuk te gaan?). Nadeel is dat bij een RS de hele bumper eraf moet, dus dat doe ik zodra het wat aangenamer is buiten. Ik hoop hier zo af en toe ook wat tij te kunnen besteden, ik ben van beroep vrachtwagenchauffeur en ik rijd voornamelijk voor de Albert Heijn. Ik heb een hele lieve vriendin waar ik in april mee ga trouwen, dus nog een drukke tijd voor de boeg. Verder drum ik graag (ook djembé) en vind ik het gewoon fijn om tijd door te brengen met vrienden en familie.

Hier een paar foto's van de Octavia (helaas nog geen tijd gehad om zelf echt goede foto's te maken)
Octavia RS.jpg Octavia RS1.jpg Octavia RS2.jpg Octavia RS3.jpg Octavia RS4.jpg
 

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe auto. Je hebt maar geluk met zo'n vorige eigenaar. 8.000km per jaar in een RS!
 

reeseend

Forumguru
Hoi Dirk, gefeliciteerd met je RS en Welkom op het Skodaforum.
Tja, blijft een geweldige auto die Octavia RS :tongue: en ik kan het weten :cool:.
 

Rallye

Forumguru
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er via VAG-COM nog 'extra aan te zetten' valt..