Octavia RS

dirkkroneman

Forumguru
Zo vandaag maar kort dagje gewerkt (ze hadden niet meer werk xD), dus (uit verveling) maar eens wezen shoppen. Ik ben bij Ice Xtra geweest in Zwolle nadat ik hier al het een en ander over o.a. Smartwax had gelezen en ben nogal het een en ander wijzer geworden (o.a. over kleien en polijsten). Ik houd het voorlopig even bij alleen de Smartwax. Daarna bij NL Power geweest om te kijken voor Plastidip. Ze verkopen alleen maar Foliatec, volgens hun en hun klanten dekt dit beter en is minstens even goed. We gaan het straks maar eens proberen.. En als ik daarna nog tijd/energie heb om de auto te gaan poetsen doen we dat ook nog "even"..
dagavasy.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ja Dennis, ik ga ook de plaat poetsen, try before I die ;) als ik er geen raad mee weet komt de koffer in de online (uit)verkoop op het forum ;)
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Neem hem morgen maar mee...kunnen we het gelijk uitvogelen, de mijne moet toch nog gewassen worden na Italie.

maximaal om 5.30 in de auto zitten...lekker vroeg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik heb'm besteld, volgende week krijg ik'm, morgen komt dus te vroeg, maar zal hem meenemen naar Varsseveld!
vroeg uit de veren morgen.... ik ook :( voor de zaterdag dan tenminste ;)
hoe laat ben jij er? ik om 09.00h
 

dirkkroneman

Forumguru
He joh! Loop niet zo te spammen hier :tongue: :tongue: Maarre da's een mooi setje Corné ;) Heb vanmiddag de Wax uitgebreid geprobeerd, maar wat een verschil met Turtle Wax zeg! Hij glom eerst wel, maar nu straalt hij!

Het was een middagje flink zweten (voor iemand die last heeft van zowel z'n knie als z'n rug), maar hij glimt als nooit tevoren met de Smartwax. En zwarte velgen dankzij de Foliatec spray folie. Het is nog niet 100% naar mijn zin (de velgen dan), maar aan 2 bussen heb je nét genoeg om 4 velgen en de kapjes voor de wielbouten te doen. Er zitten wel wat druipers en oneffenheden op, maar die zie je alleen als je wat dichterbij staat. Komende zomer als er een nieuw zomersetje komt misschien maar nog eems overdoen, voor nu vind ik het wel ff mooi zo. Het geeft de auto wel meteen een ander gezicht en springt er best uit vind ik zo. Zeker de lak glimt nog meer zo met de matte velgen.
dyzeduta.jpg
 

CDK

Forumguru
gefotoshopt zekers? ;) haha :) die staat écht te SHINEN zeg!! Lekker bezig zo op vrijdagmiddag!!
 

dirkkroneman

Forumguru
Haha was ik daar maar handig mee, Corné (dat rijmt :tongue:). Ja idd, het is altijd wel ff wat werk maar het resultaat mag er dan ook zijn :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dat mijn koffer maar snel bezorgd mag worden dan :) heel mooi resultaat! Fijn weekend!

Greetz Corné
 

dirkkroneman

Forumguru
Zo nog ff een paar kiekjes van afgelopen zomervakantie (vriend van mij heeft een mooie spiegelreflex en heb ze nu eindelijk gekregen haha).
We hebben ook nog een paar leuke filmpjes geschoten op de Villacher Alpenstrasse, maar dit moet nog een keer gemonteerd worden en ik moet ze nog een keer krijgen dus die komt tzt een keertje. Deze foto's zijn genomen (op weg naar/bij) het drielandenpunt. Een (niet toeristisch) weggetje met veel kuilen en gaten, maar rustig aan gereden kwamen we op de top, met veel bezienswaardigheid van alle toeristen daar die tot hun verbazing zagen dat die Hollanders met hun auto's wel op de top konden komen :deuk:.
Het was een soort van grindpad, waardoor erg veel stof (zoals te zien is op de foto's...:D)
skodaforum1.JPG skodaforum2.JPG skodaforum3.JPG skodaforum4.JPG
 
Bovenaan Onderaan