Octavia RS

LT83

Forumguru
Ik ben zelf meer van de OEM look, maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
Van de twee voorbeelden vind ik de geheel zwarte de mooiste variant!
 

dirkkroneman

Forumguru
lastig idd, als je nog meer chroom accenten hebt op je auto zou ik voor nr 1 gaan, indien niet, voor nr 2
Ja dat idee had ik inderdaad ook.. Nieuwe logo achter en RVS kentekenplaathouder. En de vorige eigenaar heeft RVS strips op de achterlichten geplakt helaas (want het zit er nét niet zo perfect op als dat ik het zou doen)
 

CDK

Forumguru
die strips kan je ook verwijderen natuurlijk, jij kent je auto, ik heb ook een grille met chroom, maar ook de raamlijsten en stootstrips, dan is het mooi een geheel. ik kan niet voor je beslissen natuurlijk, dus zou ik als ik jou was doen waar je het beste gevoel bij hebt, of ff die nieuwe grille er in fotoshoppen, als je daar handig in bent? dan zie je ook direct hoe het staat ;)
 

Joske

Forumguru
Ga voor de chrome-grille (als je dan toch perse geen skoda-logo er op wilt.. :tongue:) en dan op de grille een RS-logo :cool:.
 

dirkkroneman

Forumguru
Zo, de grille is besteld. Het is de zwarte met chroom geworden.. Kan niet wachten :) Mn naafkapjes moeten ook nog steeds binnen komen..
 

dirkkroneman

Forumguru
Zo naafkapjes eindelijk binnen! :) Zo maar ff kijken of ik ze er nog op kan zetten (je kan ze er denk ik zo af/op-klikken?). En nog maar weer wachten op de grille, ben erg benieuwd! Hopelijk is de kwaliteit wat beter dan die ik er nu in heb zitten..
Edit:
ejatezaz.jpg
 

CDK

Forumguru
als je niet gehecht bent aan je oude kapjes, draai je er het beste een schroef in en trek je met een tang die kapjes van je naven, als je er aan gaat zitten peuteren sloop je je velgen, en om je wielen te demonteren en van binnen uit ze er uit te drukken is ook weer zo overdreven ;)

succes, greetz Corné
 

dirkkroneman

Forumguru
als je niet gehecht bent aan je oude kapjes, draai je er het beste een schroef in en trek je met een tang die kapjes van je naven, als je er aan gaat zitten peuteren sloop je je velgen, en om je wielen te demonteren en van binnen uit ze er uit te drukken is ook weer zo overdreven ;)

succes, greetz Corné
Thanks, had ze er al af (ongeduldig als een kind dat net nieuw speelgoed heeft gekregen). Oude waren toch al verweerd. 'Sticker' er af gepeuterd en kon zo met een schroevendraaier de kapjes eruit wrikken (in de opening van het kapje). Heb net nog leuke velgen gezien (voor zomer banden, deze wil ik plasti dippen en winterbanden erom). Ik vind ze wel gaaf en heb ze nog niet eerder gezien. Maar andere tips zijn altijd welkom!
iaanniversarywit.jpg
 

CDK

Forumguru
wil je ze in de zomer zo gebruiken en voor de winter plastidippen? is wel een idee idd, bij een zwarte auto gaat dat vast mooi staan
 

dirkkroneman

Forumguru
wil je ze in de zomer zo gebruiken en voor de winter plastidippen? is wel een idee idd, bij een zwarte auto gaat dat vast mooi staan
Nee de standaard velgen die er nu onder zitten plastidippen en deze idd voor de zomer. Wit is wel erg besmettelijk natuurlijk, maar ja is wel redelijk uniek volgens mij..
 

dirkkroneman

Forumguru
En tegen de tijd dat ik ze ga bestellen eerst de vrouw maar eens overtuigen (die schrikt al als ik haar vertel wat alleen 4 nieuwe banden kosten)..
 
Bovenaan Onderaan