Skoda liefhebber 1
Forumguru
Volgens de dealer wel. Hij wordt volgens de dealer alleen in zwart geleverd. Ik heb nl. ook rode bekleding gezien....Welke is dit? De crinkel zwart...?
Volgens de dealer wel. Hij wordt volgens de dealer alleen in zwart geleverd. Ik heb nl. ook rode bekleding gezien....Welke is dit? De crinkel zwart...?
Nog meer stoeltjes.... Bekijk bijlage 18581
heeft iemand een voorbeeld foto bij dealer (dus in het echt) van een zwart metallic Elegance BL met 18"?? Of weet waar er zo'n eentje staat...
Zie andere topic, alles dubbelposten is niet erg nuttig als je het mij vraagt omdat ik beide topics grotendeels dezelfde personen actief zijn.
Na een tip van de Skoda dealer in Zoetermeer, hierbij de Oostenrijkse configurator waar het Dynamic Pakket te vinden is. Zie hier de stoelen etc.... http://cc.skoda.at/nwapp/nws/ICC3/SKODA!de!!!C!!!/?MGN=570
In de Tsjechische configurator staat dat al een tijdje, zijn ook meerdere foto's van de bekleding te zien. Mijn Tsjechisch is nog nooit goed geweest, maar volgens mij staat daar wel een spoiler in het pakket (of spojler moet iets anders betekenenThx !
Heb meteen even gekeken, maar het viel mij wel op dat er in de omschrijving van het Oostenrijkse dynamic-pakket niet wordt gesproken over de achterspoiler. Blijkbaar is dat pakket niet overal gelijk.
)
In de dealerlijst met aanpassingen staat o.a.In de Nederlandse prijslijst staat ook een spoiler genoemd, echter alleen op de achterklep. Volgens de dealer komt er een grotere spoiler op de combi. Een verlenging op de huidige spoiler....

Inderdaad!Blijft spannend... Heeft wel iets toch, CoesDoes...

Anders moeten we ook nog ons groot rijbewijs gaan halen...Inderdaad!
Zolang de lengte van de spoiler niet een som van alle spoilers uit de diverse samenstellingen wordt vind ik het waarschijnlijk wel best![]()

was nog even wat aanpassen, mede door de nuttige tip van tha a en tedvlemmings! thnx... de adaptive cruisecontrol is het niet geworden dus. De dealer houdt zich natuurlijk bij de kleine lettertjes. Daarom eens Pon Skoda gebeld. Die mevrouw vond het ook wel raar, maar kon er niets aan doen... goed verhaal. Ik ben toen erg gaan twijfelen toch de Golf7 variant DSG met ACC te nemen. Echter na wat uitpluizen op het internet, reviews en filmpjes erachter gekomen dat ACC niet iets is voor mijn rijstijl
Dus kwam de O3 combi weer beter in 't zicht aangezien je simpelweg meer opties krijg voor je geld. Neem niet weg dat het me zeer deed afscheid te nemen van het Golf 7 interieur welke toch wel (persoonlijk) veel mooier is.Mooie bak en een goede keuze! Nu wachten maar.... Join the club!
is zelfde dak als superb combi neem ik aan)Hoeveel scheelt de ET45 van de gewone velgen? 6mm? Ga je dat wel zien?