Octavia III

Topic in 'Octavia III' gestart door bobbie, 01-04-2012.

1. bobbie

bobbie Senior Member

2. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Strakke bak!

3. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Wanneer zal de nieuwe Octavia komen?
    Na de Golf VII in 2013 wellicht??

4. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Ik heb ook gehoord dat deze in 2013 komt. Eerste spyshots stellen niet teleur. Hij wordt wel wat boven de Golf gepositioneerd las ik laatst ergens.

5. bobby45

bobby45 Lid

6. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Wanneer zullen de spionagefoto's van de zwaar gecamoufleerde Octavia's 3 binnenkomen?

7. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Na het YouTube filmpje vind ik 't nog steeds een strakke bak.
    Ben alleen wel erg benieuwd hoeveel hoofdruimte de hatchback achterin biedt - ik vrees dat je om achterin personen langer dan 1,60m mee te kunnen nemen een combi nodig hebt...

8. EdK

EdK Forumguru

kan nooit een skoda zijn !
    Heb je die ruimte in die wielkasten wel eens gezien ?
    Man dat is veel te weinig, bij skoda is dat minimaal 15 cm ruimte
    Nu heb je niks meer te doen met verlagings setjes of je moet kleinere velgen kopen

9. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Hé! eindelijk chromen lijstjes op de Octavia! :LOL:

10. bobby45

bobby45 Lid

audi bmw achtig

11. Michel

Michel Forumguru

Als ik de Tsjechische tekst even door translate.google.nl laat vertalen, komt het er qua introductie op het volgende neer:

"De introductie van een nieuwe generatie Octavia staat gepland voor het einde van 2012. Deze Skoda zal gebruik gaan maken van modulaire MQB platform.

De première vind plaats in de tweede helft van het jaar. De productie start staat gepland voor november. In 2013 zal dan de volledige productie een feit zijn."

Als ik goed tussen de regels door lees komt het erop neer dat de hatchback uitvoering als eerste leverbaar wordt, gevolgd door de Combi halverwege 2014. De Octavia Scout komt dan in 2015.

12. Kyomity

Kyomity Lid

Ziet er nogal concept achtig uit. Als hij zo van de band rolt ben ik wel bang voor de prijs die erop zal geplakt worden. Skoda is superinteressant vanwege de geboden kwaliteit en de bescheiden prijs. Dus ergens hoop ik dat het nog een concept is.
    Doet er wel niets van af dat dit een super vette bak is!

13. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Als je het mij vraagt is het van voren een BMW 1 serie (vorig model), de achterlichten van een Mondeo / Focus en van de zijkant is het meer een Volvo S60.
    De combinatie is overigens prima. Ik ben echter meer benieuwd naar mpv-achtige die je ook op die site treft... ;)

14. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Koop gewoon allemaal even de nieuwste Autovisie, daar staat een artikel in over alle nieuwe Skoda's die in de pijplijn zitten.

15. Darkside

Darkside Forumguru

Dat is mooi als mijn O2 opgevolgd gaat worden door een O3.

16. Spector

Spector Forumguru

Al nieuws over de nieuwe RS? :)

Hoeft ook nog niet, ik moet nog een jaar of 2 door :)

17. Darkside

Darkside Forumguru

Over de special in autovisie. Op de site van de telegraaf (het stukje van de panda).
    Wordt de Octavia ook genoemd.
    ocatavia 3.jpg

18. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Moeilijk te zien vanwege kleine formaat, maar de combi ziet er imo het meest veelbelovend uit.

19. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Zo beter?

skoda-octavia-3-photoshop.jpg

future-skoda-octavia-3.jpg

en de hatchback:
    nouvelle-skoda-octavia-3-2013.jpg

S7-Skoda-l-Octavia-3-en-2012-et-ensuite-218159.jpg

bron

20. CharlesTucker

CharlesTucker Forumguru

Op het eerste gezicht absoluut een serieuze kandidaat om mijn O2C ergens in 2015/2016 te gaan vervangen!

Deel deze pagina