Octavia III

Sharpener

Nieuw lid
Voor ziet de accessoires bumper er zo uit:
Skoda-at-W%C3%B6rthersee-2013-Photos-3.jpg
 

paulus474

Senior Member
Volgens mij is dit de spoiler. Sorry voor de slechte kwaliteit maar het zijn screenshots uit een filmpje van het GTI evenement Woerthersee. Ook maar even de een foto van de stoelen toegevoegd.

IMAGE_D400B657-A45C-4CEB-8E44-28A462DECED8.jpg


IMAGE_8C067504-4444-4AF8-A5E4-4591E34F08B9.jpg


IMAGE_7A1A9FAE-5BD2-4574-8622-AAC28D2EE907.jpg


1CDBE46DB0864FF7F7DCCDB245847A_h498_w598_m2.jpg
Zie ook mijn reactie #39 in topic "Dynamic pakket en stoelverwarming"...
Dan zul je zien dat er 2 verschillende types spoiler zijn.
Maar welke het gaat worden...?
Vind persoonlijk die iets rechtopstaande het mooiste.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
ik denk als je die 2 dames kan betalen je die auto er wel bij krijgt dat is dan peanuts....(en dan heb ik het nog niet eens over de alimentatie voor je dan EX vrouw)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Sharpener

Nieuw lid
Volgens mij is het dezelfde auto in de twee filmpjes, alleen zorgt de lichtinval en de schaduw op het achterraam ervoor dat het twee verschillende spoilers lijken. I could be wrong though...
 

thakawa

Nieuw lid
Ik wil niet lullig zijn maar tenzij er wederom iets veranderd is kun je die "Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant" wel vergeten. Ik heb het ook besteld op de 1.6TDI DSG en het staat op mijn lease offerte echter is het volgens mijn dealer, en vele andere dealers geen mogelijkheid op de 1.6TDI (DSG). Ik zal dat dus maar eens even goed navragen en mocht het ineens wel mogelijk zijn dan hoor ik het graag en zou ik extreem verbaasd zijn.

grrr.... ik heb ff gebeld, en idd. Men had het er wel opgezet, maar in de nieuwe prijslijst staat idd niet op de 1.2TSI en 1.6TDI motoren... Ik snap hier echt geen zak van. Waarom moet dit aan het blok liggen??
Net de prijslijst van de golf VII variant gekeken. Daar staan geen opmerkingen bij de "Adaptive Cruise Control met Frontassist"...

dat wordt pon maar weer eens nabellen. want DSG +ACC lijkt me juist werelds...

thnx voor je tip Ted. Hoe zit het nu bij jou? haalt men die 700eu optie eraf en wordt je leasebedrag later of ga je annuleren?
 

TedVlemmings

Forumguru
grrr.... ik heb ff gebeld, en idd. Men had het er wel opgezet, maar in de nieuwe prijslijst staat idd niet op de 1.2TSI en 1.6TDI motoren... Ik snap hier echt geen zak van. Waarom moet dit aan het blok liggen??
Net de prijslijst van de golf VII variant gekeken. Daar staan geen opmerkingen bij de "Adaptive Cruise Control met Frontassist"...

dat wordt pon maar weer eens nabellen. want DSG +ACC lijkt me juist werelds...

thnx voor je tip Ted. Hoe zit het nu bij jou? haalt men die 700eu optie eraf en wordt je leasebedrag later of ga je annuleren?

Ik ga daardoor niet annuleren en voor zover ik weet wordt het officiële leasebedrag pas berekend bij oplevering (ivm prijswijzigingen e.d.) dus dan zal het er uiteindelijk wel in berekend worden dat het mij niets kost.
 

Badnews

Senior Member
voor de mooie dames die de auto gewassen hebben, en die daardoor een wet tshirt over hebben gehouden voor een nog mooiere photoshoot :)
 
Bovenaan Onderaan