Octavia III

Greggy

Actief lid
Hey, da's leuk... Die combi had ik nog niet eerder gezien in een spot... Zijn er geen meer foto's van in omloop op internet? *gaat zoeken*
 

Darkside

Forumguru
Ziet er goed uit. En deze wielen mogen ook onder mijn auto komen.
Jammer dat de klep vast gehouden moet worden met een stang. En niet met gasveren werkt. Staat wat netter.

Wat betreft de combi. Ik kan het niet goed zien. De achterlichten lijken wel anders dan de superb. Maar de auto ziet er wel groot. uit.
 

Michel

Forumguru
Nog een paar duidelijker foto's van de Skoda Octavia III Combi. Mooie auto, alleen jammer dat de linker achterdeur niet helemaal mooi is afgehangen...
 

Bijlagen

  • 786993057.jpg
    786993057.jpg
    193,6 KB · Weergaven: 284
  • Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_04_800_600.jpg
    Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_04_800_600.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 304
  • Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_01_800_600.jpg
    Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_01_800_600.jpg
    277,8 KB · Weergaven: 297
  • Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_02_800_600.jpg
    Nova_Skoda_Octavia_III_Combi_2013_bez_maskovani_dalsi_02_800_600.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 295

hemi24

Forumguru
Als ik de foto's van de O3 Combi zo zie, snap ik niet dat VAG nog wagens als een Leon ST of Golf 7 Variant op de planning heeft staan; totaal overbodig lijkt mij?!?
4 ringen erop en je hebt een A3½ Sportback! (Of moet het qua ruimte dan een A4¼ worden?)
 

CharlesTucker

Forumguru
Als ik de foto's van de O3 Combi zo zie, snap ik niet dat VAG nog wagens als een Leon ST of Golf 7 Variant op de planning heeft staan; totaal overbodig lijkt mij?!?
Waarschijnlijk toch voor die mensen die "geen 4 jaar tegen dat oostblok-logo aan willen kijken", die bestaan nog steeds. Maar mij lijkt het ook behoorlijk overbodig. Ik heb voor de aanschaf van mijn O2C ook de specs en prijslijst van de Golf Variant bekeken, voor een aardige prijs is ie helemaal kaal, wil je er bv. een automatische airco in betaal je onmiddelijk de hoofdprijs. Verder fors minder bagageruimte dan de O2C. Ik was er in ieder geval snel klaar mee.

Wart betreft de Octavia 3, ziet er absoluut goed uit, maar niet schokkend, zoals eigenlijk altijd bij nieuwe VAG auto's. Ik ga over 2.5 jaar wel eens kijken, maar dan ga ik hem zeker ook vergelijken met wat de Koreaanse concurrenten tegen die tijd te bieden hebben. Voorlopig nog steeds blij met mijn O2, die gisteren kompleet probleemloos door de 50.000km heen is gegaan.
 

Michel

Forumguru
@Hemi24: Dat zou dan voor het eerst sinds tijden een Audi zonder die feestverlichting (lees: LED-verlichting) zijn :)

Laat dit maar lekker een Skoda zijn. Dit model is anders in de Audi modellenreeks te onderscheidend :) Het is nu lastig genoeg gemaakt om onderscheid te maken tussen de verschillende Audi hatchback, sedan en Combi modellen.
 
Oehhh, die laatste 3 heb ik nog nergens anders voorbij zien komen, THX :)

Ook als Combi bloedjemooi als je het mij vraagt :xyxthumbs:
 
Ik heb voor de aanschaf van mijn O2C ook de specs en prijslijst van de Golf Variant bekeken, voor een aardige prijs is ie helemaal kaal, wil je er bv. een automatische airco in betaal je onmiddelijk de hoofdprijs. Verder fors minder bagageruimte dan de O2C. Ik was er in ieder geval snel klaar mee.

Je vergeet nog 1 belangrijk punt IMHO en dat is dat de Golf Variant er absoluut niet uitziet.
Vooral van achter gezien vind ik het een mislukte creatie :biggthumpdown:
Een buurman bij mij in de straat heeft 4 jaar lang zo'n ding op z'n oprit gehad en iedere keer als ik daar langs reed deed het gewoon pijn aan mijn ogen.
Ach ja, over smaak valt niet te twisten maar ik vind dat je met je O2C de veeeeeeel betere keuze hebt gemaakt :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan