Octavia Combi RS 2.0 CR TDI DSG

Accelaron

Banned
Belgie vermijd ik voor hun wegen. Ik reed een aantal jaar geleden achter een knappe wagen. Door een flinke kuil in de weg verloor hij zijn achterbumer die ik daarna als nieuwe voorbumper gemonteerd kreeg.

CDK

Forumguru
Nederland is ook niet meer wat het geweest is hoor, vroeger zat een gat er niet langer als 12uur, het is nu zomer en de gaten in het asphalt van afgelopen winter zitten er nog steeds helaas :( mag mijn R36 ook op de RS minimeeting komen? ;)

greetz Corné

fastgeert

Actief lid
Ik ga de vraag hier ook nog eens stellen, want blijkbaar in de topic van VAG aanpassingen geen reactie. is er iemand die weet hoe de aanpassing kan gedaan worden zodat met de anti carjack knop de koffer kan geopend worden wanneer contact aan is of motor draait?

Joske

Forumguru
Ik ga de vraag hier ook nog eens stellen, want blijkbaar in de topic van VAG aanpassingen geen reactie. is er iemand die weet hoe de aanpassing kan gedaan worden zodat met de anti carjack knop de koffer kan geopend worden wanneer contact aan is of motor draait?
Even jouw deur open en toe doen :D (ik vind het zelf ook knap vervelend hoor ;))

fastgeert

Actief lid
Even jouw deur open en toe doen :D (ik vind het zelf ook knap vervelend hoor :wink:)

Die snap ik niet, ofwel bedoel jij wat anders.
Ik had ergens gelezen dat het mogelijk was om de anticarjack knop zo te programmeren zodat je via deze de koffer kunt laten opengaan wanneer je zoals ik de stempelveren en Seat Exeo kofferpompen gemonteerd hebt zodat deze vanzelf opengaat met afstandsbediening.
Maar het zou nog handiger zijn moest dit dan ook kunnen via die anti carjack knop op middentunnel.

fastgeert

Actief lid
vandaag de banden eens op de lambo's getrokken en deze meteen eens gemonteerd. Vind ze er echt knap onder staan.
Ga ze wel binnen doen bij Crauwels om paar maten ET te laten afdraaien want ze komen net wat te breed, zeker met 235/35 bandenmaat. Vooraan schuur ik zelfs vrij snel tegen binnenspatbord aan.
Nu ET 45 maar denk dat ET 48 perfect gaat uitkomen.
bedoeling is ook om met deze velgen te rijden als we op vakantie gaan zodat ik wagen maximaal kan beladen en skibox kan monteren. Met de VMR's gaat dit niet aangezien deze achteraan 9.5 breed zijn op ET 46
Logo's voor de centercaps zijn in de maak

paar snelle fotokes genomen

fastgeert

Actief lid
Zijn geen Ford velgen hé. Zijn lamborghini Gallardo's.

Deze zijn de wintervelgen voor alle duidelijkheid, tenslotte rijden we hier ook lange tijd op winterbanden en vind ik dat hij ook in de winter een knappe velg verdiend, weliswaar iets onderhoudsvriendelijker.

fastgeert

Actief lid
band lijkt nu inderdaad op foto wat hoger, maar eens deze rubbers op zijn, komt er maatje smaller op waardoor de band iets meer getrokken komt te staan.

Rallye

Forumguru

Was dat bij de Octavia? Ik meen het alleen bij de Superb gelezen te hebben.

Der Einser

Forumguru
Mooie wielen hoor!
Had ze alleen nog mooier gevonden als ze gun metal / antraciet waren van kleur.

Zijn het originele?
Zo ja, dan zijn ze 4 x 8,5 ... waarom dan van die brede banden?

Ps: mooie booskijkers :-)

fastgeert

Actief lid
Ik snap u ni zenne eddiea, ge vind hem mooi, maar tochh teveel "tierelatijnen". Tzijn appelen of peren hé

De lambo's zijn replica's van TAM. Dacht ze eerst ook te bestellen in gunmetal, maar deze waren momenteel niet meer leverbaar.
Waarom zo'n hoge band? Ik had deze nog liggen, maar gaan de verkoop in en ik ga dan een maat smaller aanschaffen wat vele beter gaat uitkomen.

Dennis Nijholt

Forumguru
heerlijk..moet ff 2 keer lezen wat er staat bij fastgeert maar dan snap ik het helemaal, en vindt het taalgebruik dan geweldig (ook omdat ik het dan begrijp). Maar fastgeert jou auto heeft helemaal geen tierelantijnen. ik vindt hem zelfs sober mooi. Er zitten überhaupt geen toevoegingen op enige wat je gedaan hebt zijn de zgn "booskijkers".Voor de rest is het subtiel, en ja velgen en banden die zijn persoonlijk en ook zo inwisselbaar

eddiea

Forumguru
Ja ik vind de onderlip, booskijkers, vier uitlaatpijpen en die achterlichten afbreuk doen. Zonder vind ik mooier.

Bovenaan Onderaan