O3 2017 Facelift

B.Stuurder

Forumguru
Ik denk dat de facelift geen beeld gaat geven zoals eerder op foto's te zien was. Na de introductie van de Kodiaq, met die harde nadruk op de ontwerptaal, denk ik eerder dat we misschien iets minder hoge koplampen gaan zien met verlichte wimpers en de mistlichten gewijzigd, minder groot, wellicht naar de RS maat toe of iets hoger.
 

Frank C

Forumguru
Scherpe looks dat wel, maar ben er nog steeds niet uit of de gesplitste koplampen zo mooi zijn. Jammer nog geen interieur plaatjes.
 

Frank C

Forumguru
Als het al 4 ogen wordt, gok ik eerder op onder dan naast elkaar. Zoals bij de Kodiaq

Verwacht dat juist niet omdat dit te veel aanpassingen zal geven aan de auto. En te drastisch qua design tov een recent geintroduceerde Superb.
 

B.Stuurder

Forumguru
Daar ben ik ook bang voor, om toch iets te doen in die richting, kiezen ze voor deze lelijke oplossing. Ook blij met de oude O3, althans, ik hoop dat men niet ineens besluit om dingen te wijzigen
 

Joske

Forumguru
ik heb uit goede bron gehoord dat het wel degelijk de 4 lampen worden
écht of wat? :sterretjes:

vreemde keuze...


MAAR misschien vinden we het allemaal zoooooo geweldig dat we spontaan met ducktape aan de slag gaan! :deuk:

34495-1344-kmqxr-a.jpg


broeeeem broeeeem broeeem :laugh:
 

Tuner111

Forumguru
vindt het ook een vreemde keuze. ik denk dat er wel iets marketing technisch zal achter zitten om je meer naar een nieuwer model te duwen :)
 
Bovenaan Onderaan