O3 2017 Facelift

Tuner111

Forumguru
ik had deze al eens mogen zien, en ben ik blij dat ik de pre facelift heb !

ik denk dat ze gewoon mensen meer naar de nieuwe model willen laten vloeien. kodiaq, superb... Markering afdeling zal weer zitten pushen hebben in dit..
 

Michel

Forumguru
Er zijn mensen die mijn Superb II niet mooi vinden, waaronder mijn vriendin, maar deze Octavia wordt vanwege dit nieuwe front geen opvolger van mijn huidige Skoda.
 

Fmoon

Forumguru
Oef dat ziet er niet echt mooi uit.

Het interieur daarin tegen vind ik wel weer wat mooier. Leuk die led strips in de deur. Navi ziet en ook mooi uit, maar geef mij maar gewoon mijn huidige fysieke knoppen.
 
Krijg de mijne in de 2e week van januari (als het goed is) en zat stiekem al te balen... zelfs te bedenken om de wagenparkbeheerder in te schakelen om te wachten op het facelift-model. Maar als ik hem zo zie,nee!
Gelukkig is uiterlijk smaak-gebonden, maar ik ben toch blij met het "oude model" :thumbsup:
 

Rallye

Forumguru
Iemand heeft de LED DRL gebroken!
Grappig dat de ACC-radar naar boven verhuist (net als bij de Superb?).
 

laagvlieger

Forumguru
Heeft elk facelift model dan LED koplampen? Of is dat verkeerde interpretatie van het autoweek-bericht? ... "De auto krijgt een nieuw front met gescheiden, hoekige lichtunits die enigzins doen denken aan de exemplaren voorop de vorige generatie van de Mercedes E-klasse. De units maken gebruik van full-led-techniek... "

De achterlichtunits zijn volgens mij ook licht gewijzigd maar dat staat nergens ...
 

leon-cupra

Forumguru
Dat iemand van de design-afdeling dit mooi vond :sterretjes:
En wat met de consument, je hoort hier al niet al te veel positieve commentaren.doen ze dan geen peilingen/marktonderzoeken onder de klanten :arghh:
Volgende zal dus terug een Superb worden :jaja:
 

BBO

Senior Member
Voor mij definitieve mening wachten tot ik het in het echt zie, maar als ik de foto's zie, doe mij maar de oude.

Ook spijtig dat de led koplampen nog niet te krijgen zijn in de Superb, ik had ze anders zeker genomen
 

BBO

Senior Member
Ziet er inderdaad knap uit. Ik zou wel de sneltoetsen navi, telfoon, radio etc missen.
 
Ja die Columbus schijnt 9,2" te zijn volgens autoblog. Wat daar ook stond is dat het achteruit inparkeren nu ook met een trailer zou moeten werken?!? http://www.autoblog.nl/nieuws/skoda-geeft-de-octavia-een-nieuwe-neus-92381

Op de Columbus na (mijne wordt in nov geproduceerd) vind ik het niet erg eigenlijk. Nieuwe navigatie is altijd leuk :-) Die neus mogen ze houden. Klaptafeltjes à la renault loop ik ook niet echt warm van.

Instellingen per sleutel, was dat er niet nu al? Geen idee hoor maar was in de veronderstelling dat dat met de elek. stoelen het geval zou zijn (puur op gevoel)
 

Luke

Forumguru
Ik denk er ook aan het huidige model zo laat mogelijk nog te kopen. Dat zal vermoedelijk in februari-maart zijn. Een uitloopmodel zou er niet komen volgens een verkooppunt bij ons. Gewoon hopen dat de saloncondities zijn wat ik nodig heb. En als ik nog geen nieuwe koop in februari moet ik uitkijken naar iets anders, want die gescheiden koplampen op de facelift vind ik ook niet mooi. Dat wordt het dus zeker niet.
Mazda 6 dan, waarschijnlijk... Of Golf break maar die is een stukje kleiner. Seat Leon ST kan misschien ook kanshebber zijn.
 

hemi24

Forumguru
Gezien de achtergrond zijn dit altijd nog fotoshops van de originele introductiefoto's van het huidige model uit 2013.
Proporties van de neus kloppen ook maar slecht is mijn mening!
 
Bovenaan Onderaan