O3 2017 Facelift

Kempes

Forumguru
das mooi want ik zit een beetje tegen een leasewagen aan te hikken gezien ik steeds meer projectkilometers maak... met een beetje geluk kan ik dan het huidige model nog net pakken met een hoop opties/korting gezien het model eruit gaat...
 

Rataplan

Forumguru
Ik had begrepen rond week 8 :pieker:

Vandaag de Leon facelift gepresenteerd welke in februari 2013 geïntroduceerd werd.
De huidige Octavia werd in datzelfde jaar vier maanden later geïntroduceerd, dus dan kan het niet lang duren dat ook hiervan de FL gepresenteerd wordt lijkt mij...
 
Laatst bewerkt:

Me Zelf

Forumguru
Het is even wennen inderdaad. Vooralsnog vind ik het niet verkeerd. Ik ben benieuwd of ik al een facelift geleverd zou krijgen (half december gepland)?
 

dirkie996

Forumguru
Het is even wennen inderdaad. Vooralsnog vind ik het niet verkeerd. Ik ben benieuwd of ik al een facelift geleverd zou krijgen (half december gepland)?
Zal waarschijnlijk pas verkrijgbaar zijn rond maart 2017, denk ik.
Ik vind het niet mis, maar toch eerst eens in 't echt zien.
 

Neptukker

Forumguru
Tsja, het is anders en ik snap dat er een keer een facelift moet komen om de aandacht vast te houden maar dat is niet altijd een verbetering. Van mij hoeft het niet.
 

RefleCs

Forumguru
Mij kan het ook neit echt bekoren.... misschien dat het in real life meevalt maar zo op beeld vind ik het niet zo geslaagd.
 

dirk27

Forumguru
dwqyyyubbutc_800.jpg


1eoyba9bugei_800.jpg


ojwyy0cb0vi6_800.jpg


yrpy9hobhnok_800.jpg
 

jongetje

Forumguru
das mooi want ik zit een beetje tegen een leasewagen aan te hikken gezien ik steeds meer projectkilometers maak... met een beetje geluk kan ik dan het huidige model nog net pakken met een hoop opties/korting gezien het model eruit gaat...
Ik zal je uit de droom helpen. Kortingen gaan allemaal rechtstreeks richting de leasemaatschappij (die dat gebruikt voor een scherpe offerte). Je betaald gewoon bijtelling over de cataloguswaarde + opties. Ook al koopt de leasemaatschappij die auto voor 1 euro.
 

Schippersss

Forumguru
E-klasse wannabe. Jammer, de uitvoering zoals hij was, was meer dan geslaagd. Vind de voorkant geen gezicht meer. De binnenkant is dan wel weer goed gelukt.
 

rudolfi

Forumguru
E-klasse wannabe. Jammer, de uitvoering zoals hij was, was meer dan geslaagd. Vind de voorkant geen gezicht meer. De binnenkant is dan wel weer goed gelukt.

Mensen met een facelift O3 kunnen nu echt zeggen dat ze een Tjechische Mercedes hebben.

Vind de voorkant ook niet mooier geworden. Binnenkant daarentegen weer wel
 

Kempes

Forumguru
@jongetje, je zegt het zelf bijtelling over de opties...als die opties in de aanbieding gaan (dit noemde ik eerder ietwat onhandig korting) omdat het model eruit gaat ben ik dus goedkoper uit met mn bijtelling.

Zo heeft een collega van mij vorige week voor bijna noppes extra bijtelling een dsg bak op zn o3kunnen pakken.

Kortom ik kan gewoon verder dromen..
 

jongetje

Forumguru
Ik heb ook gebruik gemaakt van die DSG actie, maar 950euro aan kosten is ongeveveer 6,80 per maand, 82 per jaar netto. Is niet heel veel maar toch niet voor nop.

Ik zal niet verder off topic gaan. Ik vind die nieuwe voorkant wel mooi, weer wat anders.
 
Bovenaan Onderaan