O3 2017 Facelift

Monteurtje

Forumguru
Modeljaar 2017 worden nu uitgeleverd. Eersten staan bij dealer. Heb de eerste Superb al klaar gemaakt.
Facelift Octavia hebben ze tijdje geleden idd in Tjechie aan dealers laten zien. Is wel gezegd wanneer die ongeveer komt. Zal ergens 2017 zijn. Misschien modeljaar 2018. Maar is verder nog niet echt bekend dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuner111

Forumguru
de eerste foto's:

AUTO-BILD-10-2012-474x316-aaceb5b235390333.jpg


Skoda-Octavia-Facelift-2017-Vorschau-474x316-87f661a467ddc9b7.jpg
 

M.M.M

Nieuw lid
Net als bij de O2 weer een facelift "omdat het zo nodig moet! ". Waarom zou je die voorkant nou lelijker willen maken. Om de O4 er over een tijdje nog beter uit te willen laten zien?

Je zou toch denken dat een ezel zich niet...
 

B.Stuurder

Forumguru
Nee, blij dat ik de oude nog heb besteld. Overigens is deze in Style business uitvoering MY2017 bijna van alle opties voorzien die vroeger moesten worden aangevinkt, heb ik inmiddels in de gaten, dus dat ie er uit loopt is wel duidelijk.

Ik denk dat ze eerst op de Kodiaq willen focussen.
 

Frank C

Forumguru
Vind die gescheiden koplampen een beetje vreemd omdat de Kodiaq ze niet heeft. Wijkt Skoda met de facelift toch wel behoorlijk af van de ontwerp richting.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat de gescheiden koplamp in de praktijk best mooi kan (zal zijn) de verstralers lijken onderdeel te zijn van de gril en de koplampen maken hem wat scherper. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik hem er op de cover van autobild er beter uit vind zien dan die rode op de foto eronder..
 

auriga

Forumguru
Ik vind die grote units op de huidige o3 juist karakter geven aan deze auto. De 'facelift' ziet er m.i. nogal goedkoop uit. Ik had eerder wat hoekige features van de nieuwe S3 en Fabia modellen verwacht in een facelift.
2015-skoda-fabia-headlight.jpg


150213-The-new-SKODA-Superb-3.jpg
 
Laatst bewerkt:

Frank C

Forumguru
Ik vind die grote units op de huidige o3 juist karakter geven aan deze auto. De 'facelift' ziet er m.i. nogal goedkoop uit. Ik had eerder wat hoekige features van de nieuwe S3 en Fabia modellen verwacht in een facelift.

Precies, dat zou meer in lijn zijn met de "huis stijl".
 
Bovenaan Onderaan