nemo's fabia

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Pongo. Hopelijk krijg je nog mooie slofjes en zorgt je bazinnetje net zo goed voor je zoals voor je voorganger Nemo !

En lullig dat er geen CV op zit zeker als je dat gewend bent.
Zou mooi zijn als dit ook aangepast kan worden !
 

nemo

Senior Member
CV is achteraf moeilijk ivm bedrading enzo! Misschien buiten de dealer om, maar ja dan krijg je weer een garantie verhaal.

Straks gaan de privacyshades er in, dan komt er een nieuwe foto!

En de LM velgen: daar heb ik een keus voor gemaakt! En die wordt zeer spoedig uitgevoerd!
 

nemo

Senior Member
Het worden trouwens dezelfde velgen als ABO heeft, Lugano 16 inch.

Voorbeeld bij een witte auto:
RIAL_LUGANO_BMW.jpg
 

MarcoO2

Forumguru
Dat zijn mooie velgen, zeker op een witte auto! Denk dat het in één klap een totaal ander gezicht is! Gaaf!
 

Aiii

Lid
Velgen zijn inderdaad werkelijk super op een witte bak. Sowieso is de Fabia een prima model voor wit (staat lang niet iedere auto goed imo).

Tsja, de missende Centrale Vergrendeling, dan weet je waar ze die extreem lage prijs vandaan toveren. Maar eerlijk gezegd zijn dat dingen waar je gewoon weer aan moet wennen, na een maand merk je er vast niets meer van.
 

nemo

Senior Member
We hebben het geweldig samen!!
Vanochtend zonneschermpjes gemonteerd (helemaal zelf, hoe trots kun je zijn).

Nieuwe profielfoto komt er gauw aan. Velgen zijn besteld, over een week zijn ze binnen :cheer:

2wm4aww.jpg
 

Abo

Lid
Nemo,

Ik ben benieuwd naar een nieuwe foto met die mooie velgen.
Ik denk dat ze super goed uitkomen met die witte lakkleur van je nieuwe Fabia.:)
 

MarcoO2

Forumguru
Vanochtend reed ik om 6.40 uur bij je langs, zag 'm vanaf de hoofdweg staan, ben toen toch even gekeerd en over het parkeerterein gereden...

Ik kan maar één ding zeggen: wat staat wit die auto goed, zeg... echt supermooi! Kan je nagaan als je er straks mooie velgen onder hebt zitten... dan rijd je echt in een stoere auto! :xyxthumbs:
 

nemo

Senior Member
Haha mooie kerel ben jij.. Beetje langs mn auto rijden en mij niet eens inlichten (op dit tijdstip hoeft dat ook niet hoor). Maar Dreverhaven heeft gisteren hetzelfde geintje uitgehaald.. Jullie mogen best aankondigen dat je op kraamvisite komt, dan neem ik wat koffie mee naar buiten ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Ha ha ja, het was een ongepland bezoek! Ik dacht nog, zal ik je bellen, maar gezien het tijdstip heb ik die gok maaar niet genomen!
 

nemo

Senior Member
Haha beter, Marco. Anders was ik in mijn pyjama naar buiten gekomen..

Ik heb het gevoel dat mijn auto een attractie aan het worden is, toen ik vanmiddag terug kwam bij mijn auto, zat er zelfs een visitekaartje onder "wat is ie mooi!"
 

EdK

Forumguru
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe bolide !
Volgens mij rij je als een trotse pauw over de wegen ?
En makkelijk monteren die schermen toch ?
Maar hoe bevalt de stereoinstallatie in de bolide ? Daar lees ik nog niets over.

En wees blij dat die stalkers alleen nog om je auto rijden en je niet continu wakker houden ! :D
 

nemo

Senior Member
De schermen waren best makkelijk te monteren. Het was alleen moeilijk om de kleine klipjes om het randje van het scherm te zetten, maar dat was mede door de kou buiten.

Mijn bluetooth radio bevalt uitstekend. Hij verbindt automatisch met mijn telefoon wanneer ik het contact van de auto aanzet, dus geen omkijken naar. Op de snelweg ben ik tijdens het bellen wel iets minder goed hoorbaar, maar ik heb nog niet naar de volumeinstellingen gekeken.
 

van inkel

Forumguru
(Hellemonds) Kei skône wagen nemo. :xyxthumbs:
(ondertiteling) Hele mooie auto nemo.

En vanuit het zuiden many happy Skodamiles

Ik moet nog ff wachten.:407:
 
Bovenaan Onderaan