nemo's fabia

nemo

Senior Member
Nemo wordt volwassen!

In verband met het nieuwe actiemodel 'Drive' heb ik een nieuwe Fabia kunnen bestellen! Het is een 'uitgekleed' model, maar wel met

-Halfautomatische airco
-Volwaardig reservewiel
-Dakdragers

Het is een 1.2 HTP motor.
Hij wordt geleverd in week 3 van 2010.

En de kleur.... die mogen jullie raden! :cheer:
 

Neptukker

Forumguru
Gay metal pink? Liever bubblegum pink.

Het is een HB, geen combi.
Dan gok ik Hubba Bubba Pink :blush:

hubba-bubba-strawberry.jpg
 

Wasmachineman

Forumguru
Nemo wordt volwassen!

In verband met het nieuwe actiemodel 'Drive' heb ik een nieuwe Fabia kunnen bestellen! Het is een 'uitgekleed' model, maar wel met

-Halfautomatische airco
-Volwaardig reservewiel
-Dakdragers

Het is een 1.2 HTP motor.
Hij wordt geleverd in week 3 van 2010.

En de kleur.... die mogen jullie raden! :cheer:

Goed gedaan met die airco, heel verstandig. Ook als je hem later weer eens wil inruilen voor een Combi ?!:crazy:

Gefeliciteerd dus met de aanwinst.
De kleur gok ik op wit ? Candy wit ? En kost niets extra ?!
En velgen ? Wat heb je daarmee gedaan ? Mooi antraciet ? Of standaard ?
 
Gefeliciteerd met je nieuwe Fabia!!!!! Maar een HB met dakdragers?:ahum: Hoeveel spullen neem je altijd mee....??????:D. Over de kleur: ik gok op dat grijsblauwe kleurtje, ik weet de naam even niet meer.......
 

Neptukker

Forumguru
Zag in de online-folder de tekst staan:

De Škoda Fabia Drive is een Limited Edition
waarvoor geldt OP = OP
Deze actie loopt t/m 31-12-2009, kentekenaanvraag (Deel 1A) uiterlijk 31-12-2009.

Betekent dit dat de auto op papier een 2009 auto wordt of is dit nodig voor hun verkooptargets en krijgt de auto een 2010 kenteken. Dit i.v.m. toekostige restwaarde. Kan bij eventuele inruil in de verre toekomst een verschil maken.
 
Zag in de online-folder de tekst staan:

De Škoda Fabia Drive is een Limited Edition
waarvoor geldt OP = OP
Deze actie loopt t/m 31-12-2009, kentekenaanvraag (Deel 1A) uiterlijk 31-12-2009.

Betekent dit dat de auto op papier een 2009 auto wordt of is dit nodig voor hun verkooptargets en krijgt de auto een 2010 kenteken. Dit i.v.m. toekostige restwaarde. Kan bij eventuele inruil in de verre toekomst een verschil maken.


Volgens mij geldt dat tegenwoordig niet meer. Nu wordt immers per maand bijgehouden wanneer de auto op naam is gezet. Ook de koerslijsten van de anwb maken geen echt verschil bij een auto van december of een van januari. Persoonlijk geloof ik daar dus niet in. Maar mocht het zo zijn......hoeveel kan het schelen bij een Fabia Drive, dat wordt een heel erg beperkt verliesje dan.:)
 

nemo

Senior Member
Auto komt in 2010 op kenteken. Heb ik zelf voor gekozen. Kenteken wordt dus eind december aangevraagd zodat ie binnen de targets valt!

De dakdragers zijn idd voor de fietsen en surfplank!
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ga met je mee, ik denk ook oranje met wit. En Nemo gefeliciteerd met je nieuwe Fabia. Welkom bij de club van 1.2 12V. Je zal geen spijt krijgen van je 1.2, dat garandeer ik je.
 

cvegreen

Forumguru
Proficiat Nemo ,
Je gaat je nickname moeten veranderen , de F2 heeft geen klein rechter spiegeltje meer dacht ik .
Wat de kleur betreft meen ik ergens elders gelezen te hebben dat je candy wite wel ziet zitten als kleur voor je volgende wagen , dus gok ik daarop.
Die airco die jij mee besteld hebt is geloof ik dezelfde als die in mijn auto stak , ik was daar heel tevreden mee , dus dat komt wel goed en zoals al eerder gepost , is dat ook beter in de doorverkoop, want eens komt er een tijd dat hij in de verkoop gaat .
Ga je LM op je wagen hebben of hou je het gewoon met wieldoppen , of heb je bij die speciale serie standaard al leuke LM velgjes eronder zitten. Ik kan niet wachten tot je onthult welk kleur het uiteindelijk gekozen hebt.
 

EdK

Forumguru
Hoe was de reclame ook alweer ?? 196 verschillende kleuren voor de Fabia
Wel ik gok als kleur op dezelfde kleur als nu je motorfiets ook is !!??En nu nog 2 maanden wachten voor je er in kan en mag rijden !
En zag al wat te koop staan aan onderdelen en zodoende kwam ik op dit topic !
Maar hoe zit het met de Xenon ?? Die blijft erin zitten ? Of kun je die overzetten op je F2 ?

En gefeliciteerd met je aankomende aanwinst ! Je eerste NIEUWE spiksplinter NIEUWE wagen !!
 

Maarten

Forumguru
Hey leuk!
Gefeliciteerd!
Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden wat de kleur betreft.
Moet het passen bij de kleur van je motor?
 

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop, waar heb jij hem nu besteld??

De kleur ??, tagarine oranje met wit dak of een witte met oranje dak, helemaal in de stijl van het nemo visje

veel succes met het wachten..
 

nemo

Senior Member
Geen oranje op mijn nieuwe auto! De prijs van een gekleurd dak was nog best hoog dus heb ik maar achterwege gelaten. Het is dus een candy white geworden :D

Geen xenon meer, want bij nieuwe auto's moet je dan ook automatische hoogteregeling hebben en koplampsproeiers, en het koplampglas moet dan ook gemaakt zijn voor xenon.
 
Bovenaan Onderaan