nemo's fabia

bobbie

Senior Member
De spiegelkappen op de drive uitvoering waren volgens mijn dealer niet te spuiten. dus hebben ze nieuwe kappen besteld die normaal al meegespoten zijn op andere uitvoeringen als de drive. Deze nieuwe zijn glad en hebben ze vervolgens beplakt.
 

bobbie

Senior Member
je ziet het ook steeds meer op nieuwe auto's, spiegelkappen die niet zijn meegekleurd. En met de witte kleur vind ik het wel goed staan het kontrast!
 

nemo

Senior Member
Klopt. En nu beschadigen ze iets minder snel :) (vergeet soms de spiegel in te klappen als ik langs de weg geparkeerd sta)
 

bobbie

Senior Member
je kan ook een halve meter van de stoep afstaan zoals ik altijd doe (zie me foto)! Of in het nidden van 2 parkeerplaatsen staan helpt!
 

nemo

Senior Member
Nou, waar ik doordeweeks moet parkeren is zo weinig plek, daar mag je blij zijn als je met een smart een plekje vindt :(
 

nemo

Senior Member
21ne34j.jpg
 

Pendragon

Forumguru
Hoop aan m'n hoofd gehad de afgelopen paar maanden, maar dat ik nu net JOU auto gemist heb, heel slecht van mij, sorry :blush:
 

Pendragon

Forumguru
Ik kijk er naar uit, lekker weer autootjes kijken :D
Maar, ik vind het echt een stoere kar (voor een stoere vrouw :) )
 

nemo

Senior Member
Haha ik pas er iig een stuk beter in dan in de superb, daar voel ik me zo klein in!!
 

Pendragon

Forumguru
Ik pas tegenwoordig weer in een Octavia, de Superb is helaas weer weg, maar echt wat was dat een heerlijke auto, maar ach, alles is relatief en Huyzen z'n Octavia rijd ook prima, maar we dwalen af geloof ik :)
 

LenK

Forumguru
Een witte auto is mooi maar niet als ie helemaal wit is. Nu heb je verdeeld over de auto zwarte contrast elementen zitten. Ik zou wat zwart is mooi zwart laten.
Met die mistlamp covers wit maken haal je ook de vlak verdeling in de bumper eruit. Wordt erg kaal.
Probeer eerst met een fotobewerkingsprogramma eens een indruk te krijgen hoe het er uit ziet.
 

Hetzer

Forumguru
precies, te wit is ook niet mooi je moet contrast overhouden, anders krijg je de zelfde witte neusvals deze Fabia
 

Bijlagen

  • image_108b969f40510f72b51a3f0cb171f369.jpg
    image_108b969f40510f72b51a3f0cb171f369.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 69

nemo

Senior Member
Inmiddels 2500km gereden!
Maar ik snap echt geen bal van mn faab als het om tanken gaat.

Gisteren getankt. Er stonden nog 2 kleine streepjes op de indicator. Het lampje van de brandstof brandde dus al. De dealer zei dat als het lampje gaat branden, er nog 5l in zit. Het lampje gaat branden als er nog 3 streepjes zijn. Nu waren er nog 2, dus volgens mij moet er dan minder dan 5liter in zitten. Maar er ging maar 35liter bij.

Volgens de specificaties past er 45 liter in de tank! Dus er zat nog 10 liter in?? Klopt de verdeling van die streepjes dan wel?

*wil graag de indicator van de F1 terug*
 

Hetzer

Forumguru
Tja ik weet niet of jouw indicator goed, werkt,
De onderste 3 streepjes is inderdaad de reserve (zie foto),en als je op de boordcomputer onder de 80 km komt ( tenminste bij de 1.2 12V ) gaat het lampje branden.
Ook van de week weer getankt , het reserve lampje brand net, nog 3 streepjes en nog 80 km te gaan op de boordcomputer, ik na 10 km te hebben doorgereden getankt, ging er 39 liter in, dus bij mij klopt het aardig

Je moet trouwens als je auto aftankt niet gelijk stoppen als het vulpistool stopt, je kunt het schuim van de brandstof laten zakken en dan kan er gerust nog wel wat meer bij.
 

Bijlagen

  • DSC01889.jpg
    DSC01889.jpg
    94 KB · Weergaven: 26
Bovenaan Onderaan