nemo's fabia

Hetzer

Forumguru
Beetje banden boer heeft de banden toch wel op voorraad, het is niet echt een moelijke maat, ook slotbouten moet geen probleem zijn om over dat uitlijnen maar te zwijgen.

lijkt mij tenminste
 

nemo

Senior Member
Zijn jullie klaar voor de foto's van de allermooiste fab met de allermooiste velgen......??

Hou je vast!!

dxz50n.jpg


Sorry voor de donkere foto!! Het was al laat..
 

Gieliovd

Forumguru
Kijk, Nemo dat zijn mooie berichten!

Staat haar echt goed, die stootlijsten en vooral de nieuwe velgen!

Heel speciaal!

Nog een klein leermomentje... als banden worden gemonteerd op velgen dan worden deze niet uitgelijnd maar gebalanceerd. Uitlijnen gebeurd dan weer wél als je auto niet goed spoort of je stuur scheef staat of iets dergelijks. Maar dat heeft weinig met je wielen te maken.

;) TOP!
 

Gieliovd

Forumguru
Nee hoor, alleen als je klachten hebt. Met uitlijnen moet de hele wagen op de richtbank en dan word alles uitgelijnd zodat je wagen weer goed spoort, rechtdoor rijdt en je stuur ook recht staat enzo.

Lees dit ook eens, er wordt wel gesproken over "banden uitlijnen" maar dit moet dan "wielen uitlijnen" zijn of eigenlijk nog beter, "wielnaven uitlijnen", want ja... je naaf is de verbinding tussen wiel en onderstel.

http://www.cartuning-guide.com/banden-uitlijnen.html

Het gaat erom dat alles in één lijn staat, uitlijnen dus.

banden-uitlijnen-2.jpg


Leuk toch zo'n forum! Leer je nog eens wat!
 

cvegreen

Forumguru
Nemo , wat smoelt je wagen veel mooier als zonder die stoostrips en velgen . Dat ziet er echt waar top uit . Het mag er zijn . , dat is een heel mooie upgrade van je auto.
 

Rolle

Senior Member
Ik wil niet vloeken in de kerk maar ik vind ze zo op het 1e zicht niet zo mooi Nemo. Ik denk dat er velgen zijn die beter passen bij je mooie wagen.

Maar ja over geuren, kleuren en smaken kan je geen ruzie maken hebben ze mij altijd gezegd. Dit gaat dan evenzeer op voor velgen.

Wellicht is het iets helemaal anders als je ze in het echt ziet, dat zal dan moeten wachten tot 8 mei.
In elk geval veel rijplezier met je nieuwe schoenen.
 

Br3cht

Actief lid
mooie velgen!!

maar wat ik me altijd erger aan zulke velgen, dat aan de andere kant van de wagen de velgen naar de verkeerde richting wijzen
 

nemo

Senior Member
Haha, dat had ik nog niet eens gezien!! Nouja dan alleen maar naar de linkerkant van mn auto kijken:D
 

cvegreen

Forumguru
Hebben ze niet linker en rechter velgen ? Dat is dan inderdaad een beetje jammer dat de vinnen links en rechts niet in gelijke richting staan , maar nietemin ik vind dat je auto er toch heel goed mee staat . Je mag trots zijn op je Pongo . ( het is toch zo he , dat je je auto noemt .
 

van inkel

Forumguru
@ Br3cht Bij de McLaren SLR heb je wel Linkse en Rechtse velgen.

@ Nemo, kei skôn die velgen, nu nog even Dasty halen bij de Wi.ra dan kun je ze ook nog mooi schoon houden.
 

Abo

Lid
Nemo,

Mooi hé die Rial Lugano velgen.
Zijn er bij de komende meeting 2 Fabia's met die mooie velgen.:yeah:
Ik ga zelf ook even controleren of de linker en de rechter velgen wel dezelfde richting op wijzen.
 

nemo

Senior Member
Hey Abo, op mijn velgen staat geen Rial maar Wolfrace. Het zijn exact dezelfde velgen, maar een ander naampje er op. Deze waren goedkoper, anders had ik ze niet kunnen kopen!
 

nemo

Senior Member
Volgende punt op mijn auto, die afschuwelijke kapjes op de voorbumper bij de mistlichten.

Zouden die kapjes te spuiten zijn? Ik heb al vierkante mistlichten (imitatie) gevonden, dus scheelt alweer een hoop geld tov de dealer.

Kijk, zo zien witte kapjes er uit:
am37zp.jpg
 
Bovenaan Onderaan