nemo's fabia

EdK

Forumguru
dus nemo moet nu nog zwarte stippen kopen voor Pongo ??
En hoe staat het met de koop van de zonwering / radio-carkit en de velgen ?
Verloopt dat een beetje naar je zin ??
 

nemo

Senior Member
Zonwering is onderweg!
Radiocarkit is de Sony MEX-BT3700 met externe microfoon Sony XAMC10 geworden en komt deze week in mijn auto.
Alleen de velgen nog, en zodra er weer normale (A-merk) winterbanden leverbaar zijn, worden die gemonteerd.
 

EdK

Forumguru
en komt deze week in mijn auto.
Alleen de velgen nog, en zodra er weer normale (A-merk) winterbanden leverbaar zijn, worden die gemonteerd.

Met andere woorden hij staat al bij de dealer en je hebt al een hele stapel foto's !!?

Ga je nu op je nieuwe LM velgen winterbanden zetten ? of toch op de stalen velgen ?
 

nemo

Senior Member
Geen idee wanneer hij komt, dealer heeft nog niet gebeld :icon_smile_dead:
Maar ik heb eigenlijk ook geen tijd om te gaan kijken deze week, heb pas maandag tijd, en dan ga ik hem ophalen :yeah:
 

EdK

Forumguru
Hé marco als die er dan staat maak dan meteen wat foto's voor Nemo en uiteraard voor ons !
 

nemo

Senior Member
Prima, kan me alleen niet herinneren dat ik op het forum gepost heb bij welke dealer ik hem besteld heb :tongue:
 

MarcoO2

Forumguru
Hahaha... je hebt gelijk... ik heb de voor de hand liggende aanname gedaan dat het de dealer in je woonplaats zou zijn... en dat is bij mij om de hoek als ik aan 't werk ben!
 

nemo

Senior Member
Haha dat gequote is nog lastig he?! Ik heb ook elke keer de neiging op Quote te klikken ipv Q-Reply..

En waar ik de nieuwe Fab gekocht heb, is toch helemaal niet interessant..
 

MarcoO2

Forumguru
:ot: het kan nog beter... door helemaal niet te quoten, maar gewoon "@ Nemo" te schrijven. ;)

Enne, Nemo, we zien toch binnenkort vanzelf de dealer review hier verschijnen, samen met een uitgebreide voorstelling van je nieuwe Pongo...? Want uiteraard willen we allemaal weten hoe je nieuwe Fabje bevalt...
 

Maarten

Forumguru
Complimenten van de moderator voor het quoten.

Nemo, ik begrijp de geheimzinnigheid over de dealer niet helemaal. Misschien is het niet interessant, maar waarom is het 'geheim'?

Maar misschien heeft MarcoO2 gelijk; we zien de review van de dealer toch wel komen?
 

nemo

Senior Member
Het is niet echt geheim, maar

vorige keer was ik bij 'een' dealer geweest, en las ik een paar uur later op het forum iets over mijn bezoek aan die dealer. vast niet negatief bedoeld, maar had er geen goed gevoel bij.

en of het iets toevoegt als ik hier neerzet waar ik hem gekocht heb, het gaat toch om de auto, en niet waar ik hem vandaan haal? ja > bij de skodafabriek!!
 

nemo

Senior Member
Ja, dat was erg pijnlijk!!

Zeker toen ik er achter kwam dat deze geen centrale deurvergrendeling heeft (dacht dat ie dat wel zou hebben, maar dat het niet op een afstandsbediening ging..). Dus iedere deur apart op slot doen.. Dat wordt WENNEN!
 

Abo

Lid
Nemo, gefeliciteerd met je nieuwe Fabia. :)
Heb je al een besluit kunnen nemen m.b.t. LM velgen, of laat je het verder zo?
 
Bovenaan Onderaan