Needle Sweep via VAG Com

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Adjego,
Dat is erg aardig maar ik ben voorlopig niet in het zuiden jammergenoeg. Wel over een week bij de dealer voor een afspraak tbv tankklepje die bijgesteld moet worden.
 

De Stip

Forumguru
Ik dacht dat standaard geactiveerd was bij de O2? Toen ik een proefrit maakte, werkte het in ieder geval wel.
 

Hetzer

Forumguru
Ja Adjego,
Lukt dat jouw ook met de Fabia, het is dus mogelijk op de Roomster FL, dus moet het ook kunnen op de Fabai..
Als jij dat zeker weet te kunnen ,maak je me erg blij en wil ik er best een ritje op wagen.
Desnoods organisren wer ergnes in omgeving van Veldhoven een mini-meeting:winkie:
 

adjego

Actief lid
Aangezien het filmpje op Youtube het bewijst dat het ook op een Fabia werkt, kan ik dit wel aanpassen. Ik zeg het nooit met 100% zekerheid, want dan valt het altijd tegen als het niet werkt. Als jullie iets willen onganiseren omgeving Eindhoven, ben ik wel bereid om wat aanpassingen te doen...;)
 

icecube

Actief lid
adjego,

als je er uit bent met de Fabia 2 FL, zou je dan de code aanpassing kunnen posten? Ik kan deze namelijk nergens terug vinden. Mogelijk weet jij ook wat je aan moet passen om corner lightning te activeren (of is hier een aparte module voor nodig)?
 

adjego

Actief lid
adjego,

als je er uit bent met de Fabia 2 FL, zou je dan de code aanpassing kunnen posten? Ik kan deze namelijk nergens terug vinden. Mogelijk weet jij ook wat je aan moet passen om corner lightning te activeren (of is hier een aparte module voor nodig)?

Als ik dit zou weten, was het hier allang op het forum gegooid. Helaas is er nog het een en ander niet duidelijk mbt de Fabia/Polo/Ibiza. Zodra ik dingen weet, zal ik ze hier posten.
 

Neptukker

Forumguru
Op mijn OII FL april 2009 is het ook in te stellen heb ik net ondervonden dankzij mij kabeltje uit China.
 

De Stip

Forumguru
Ik heb destijds proefgereden met de O-2 en daar deed de needle sweep het ook. Is het nou standaard geactiveerd op mijn nieuw af te leveren O-2, of moet het alsnog geactiveerd worden via VAGCOM?
 

De Stip

Forumguru
Het was geen RS. Ik heb met een normale uitvoering gereden en met een Superb. In beide auto's was het geactiveerd.
 

adjego

Actief lid
Superb zou het wel eens af fabriek geactiveerd kunnen hebben. Bij de Octavia is het voor die auto gewoon al aangepast geweest.
 

De Stip

Forumguru
Als ik dat ook wil hebben op mijn Octi, wat moet ik dan vragen aan mijn dealer? Gewoon of ze dat needle sweep willen activeren?
Mocht je nog meer tips hebben voor leuke opties, dan hou ik me van harte aanbevolen. Eventueel via een mail om te voorkomen dat ik neergesabeld word door andere forum leden die zeggen dat het al vaker behandeld is :)
Als ik me goed herinner heb jij ook leer in je auto laten inbouwen he? Afgelopen week heb ik mijn auto bewonderd bij de dealer en viel me op, dat het leer rond de hoofdsteunen niet echt netjes strak zat geplaatst, maar gewoon een beetje rommelig/verfrommeld. Zonde, want de rest zag er (voor zover ik nu kon zien) erg netjes uit.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb 2 hoofdsteunen over die een beige kleur hebben. Omdat ik dus ook dvd spelers in de hoofdsteunen heb die al in beige leder uitgevoerd zijn. Wat voor kleur leer heb jij?
Mijn setje beige lederen hoofdsteunen ligt op zolder nu dus....en needle Sweep kunnen ze gewoon activeren.
 

Darkside

Forumguru
ik denk dat ik in het nieuwe jaar maar eens met de dealer ga praten.
Wil toch dat Static corner beter werkt. En dat laat ik de needle sweep ook activeren.
 
Bovenaan Onderaan