Needle Sweep via VAG Com

I get your point :)

Maar het is voor mij een kleine moeite om naar een andere dealer te gaan, dan de monteur bij mijn dealer een 'cursus' VagCom aan te smeren ;)
En daarbij moeten ze natuurlijk ook bereidwillig zijn om mee te werken. Bij de vraag of ze de Needle Sweep konden instellen, werd ik eerst met vragende ogen aangekeken, en na het uitgelegd te hebben kwam de vraag: "Wat is het nut daarvan?"

In mijn ogen zijn de meeste monteurs meer bezig met de autotechniek, dan de software.
En is het meer interesse/hobby van een bereidwillige monteur, die zich in de software verdiept.
 

PC-fre@k

Banned
Gaat dit grapje ook werken bij de Skoda Fabia Combi GL? Lijkt me wel cool, zag het toevallig pas bij een Lamborgini in Top Gear (wat mooi om die 2 in één regel te noemen :tongue:)

@Hetzer, bij jou ook al gelukt?
 

Hetzer

Forumguru
Nee ik ben pas de komende periode aanwezig in de omgeving Veldhoven, ik zal binnenkort even Adjego mailen wanneer hij zou kunnen.
 

icecube

Actief lid
Ik heb sinds kort ook een kabel met VCDS 10.6 maar heb mij hier nog niet in verdiept. Welke module en code moet ik hebben om needlesweep op een F2GL te activeren en heb je toevallig nog meer zaken op Hetzer´s auto kunnen activeren/aanpassen?
 

PC-fre@k

Banned
Leuk dat te horen! Gaat waarschijnlijk mijn eerste eigen aanpassing worden, zal de dealer hier niet mee opzadelen.

Ben ook benieuwd naar de settings. Misschien maar eens centraal al die codes opslaan met nl omschrijving?
 

Hetzer

Forumguru
Ja nog bedankt Adjego, voor het aanpassen!!, ik ben er echt blij mee
Wat je nog meer kon aanpassen, nou hoopjes andeer zaken, er zit in de Fabia Facelift een ieder geval een geavanceerd VagCom systeem gelijk aan de nieuwe Jetta, waar in ieder geval een hoop mee kan, voor detail vragen moet je maar richten tot de VagCom goeroe Adjego!! ;)
 

adjego

Actief lid
Zelfde als bij de Golf/Leon/Octavia namelijk: STG 17 -> 10-Adpation -> Dropdown list -> Staging -> Active...:D
 

Jkz

Lid
Vandaag, oh nee eigenlijk gisteren, bij Adjego geweest en een paar aanpassingen gedaan voor mijn Fabia GL.
Het werkt perfect waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank!
Ik ben er erg blij mee! !
Gr. Jkz.
 

VEEJAY

Forumguru
Needle sweep kan wel bij een Pre-FL. Alleen niet bij het starten 'automatisch' zoals wel met de FL kan en hier beschreven is. Je moet er dus een laptop aanhangen om het te zien gebeuren.
 
Bovenaan Onderaan