Needle Sweep via VAG Com

Br3cht

Actief lid
via een ander forum, over een Yeti

Enable dial staging (the speedo and tacho sweeps to maximum value and return to 0) after turning ignition on
This one is available in the adaption, so there's no need for any long codings, bits and bytes
- enter module 17 - Instruments
- click 10 - Adaptation
- select channel from the drop-down menu and scroll downwards until you find Staging
- select "Active" from the new value drop-down meny
- click Do it!

Ik heb het geprobeerd op mijn F2 maar hierop krijg ik het niet werkend

Jazeker.. graag.

Gelijk effe kijken of safelock aangezet kan worden en comin/leaving home. Kweet niet of het aan kan als het er nu niet er op zit overigens.

hemi24

Forumguru
:ot: safelock en coming- & leavinghome stel je eenvoudig in via het maxidot...

 Convenience (Comfort)
- Door open
 Lights & Vision (Licht & Zicht)
- Coming/Leaving-Home

Coming home en leaving home zit bij mij niet in het menu. Wellicht dat dit in de computer eerst geactiveerd moet worden, waarna het in de maxidot (MFA) aan en uit te zetten is.

Safelock is sowiezo niet in te programmeren via de MFA. Waar jij aan refereert is de deurbediening middels handzender of knopje in de middenconsole, cq bij het wegrijden.

Rolle

Senior Member
via een ander forum, over een Yeti

Enable dial staging (the speedo and tacho sweeps to maximum value and return to 0) after turning ignition on
This one is available in the adaption, so there's no need for any long codings, bits and bytes
- enter module 17 - Instruments
- click 10 - Adaptation
- select channel from the drop-down menu and scroll downwards until you find Staging
- select "Active" from the new value drop-down meny
- click Do it!

Ik heb het geprobeerd op mijn F2 maar hierop krijg ik het niet werkend

@Marco en Br3cht,

ik wil me kandidaat stellen om dit te proberen. Br3cht woont niet te ver van bij mij dus we moetenwel iets kunnen proberen. BTW de mijne is een PFL dus Marco als het bij mij moest lukken bij jou ook wel dan zeker.

Br3cht

Actief lid
@Rolle: de eerste 2weken van augustus heb ik vakantie, misschien dan eens afspreken, en eens kijken wat we kunnen.

Ik zal eens gaan kijken of het bij mijn 2005 O2 werkt. brb

Ik heb net even gekeken, bij mijn 2005 octavia met maxidot combi instrument zit de optie niet in de adaption.

Dennis

Rolle

Senior Member
@Br3cht,

De 1e week van augustus werk ik nog, het weekend van 7 en 8 ben ik bezig met het buurtfeest bij ons. De week daarna heb ik verlof om het waskot proper te zetten en dan zijn we een week met vakantie.

Misschien dat ik in de week tss 8 en 14 augustus wel ergens een (halve) dag kan vrij maken om af te spreken.

Octavia_II

Actief lid
@Dennis_tdi,

voor zover ik heb kunnen achterhalen is needle sweep niet mogelijk bij een pre-FL Octavia.

Groet,

Charlie

Octavia_II

Actief lid
Oeps, heb mijn post verbeterd. :blush:

Ps. Zelfs al zou het mogelijk zijn op mijn pre-FL dan nog zou ik het niet wil hebben!

Charlie

hemi24

Forumguru
kun je de klokkenwinkel wellicht aanmelden als S2, ookal zit deze in een O2?!?

weet dat dit in het verleden ook mogelijk was bij het inbouwen van een cruisecontrol in een Peugeot 206: aanmelden in het stuursysteem als 307 en het werkte gewoon...

Bovenaan Onderaan