Needle Sweep via VAG Com

adjego

Actief lid
Waar kan je dit vinden?
bij part no staat bij mij: [FONT=&quot]03D 906 023 N
en bij [/FONT][FONT=&quot]Revision: --H04--- [/FONT]

Je moet niet bij de ECU kijken, maar bij 17-Instuments versienummer. Dit eindigt met een letter. Die letter moet je hebben.

Je kunt het ook gewoon proberen te activeren.

17-Instuments -> Adaption -> Staging -> Active.

yprgwt

Lid
Ik heb het net getest en het werkt.
Weet ik nu ook zeker dat de kabel en software werken...

ps Skoda Octavia 1,8tsi bj jun2009

adjego

Actief lid
Cool, en dat op een gewone Skoda Octavia, ik denk dat het dus op wel meer uitvoeringen mogelijk is.

MarcoO2

Forumguru
Optie werkt enkel als de ECU van het type H of D is, heb dit gelezen op een Engels forum.
De oudere ECU's met een G versie vallen buiten de boot.
En hoe kan ik (zonder VAGCOM oid) zien welke ecu er in mijn O2 van augustus 2008 zit? Of is dat niet mogelijk?

adjego

Actief lid
Als het nog geen facelift model is, kan het sowieso niet, maar eigenlijk kun niet niet echt op een makkelijke manier zien of dit wel of niet gaat werken.

adjego

Actief lid
Gisteren Cideart op bezoek gehad met zijn O2 2010 Greenline 1.6 TDI.
Bij hem was het mogelijk om Staging/Needle sweep te activeren. Ik verwacht dus ook dat Staging/Needle Sweep op bijna alle uitvoeringen te activeren is.

adjego

Actief lid
Zie vorige Post.

Ik denk alleen dat een dealer niet veel met deze handleiding kan. Ik kan helaas niet zeggen hoe het binnen VAS (systeem van de dealer) werkt.

Jochie

Lid
Even om te melden dat sinds vandaag de needle sweep op actief staat. Ging perfect. Even zoeken naar de juiste woorden in het nederlands, maar het staat nu op actief en werkt. Octavia 2010. Weer een leuk ding op ene fantastische auto.

piair1982

Forumguru
Zou je dit niet via de dealer kunnen doen? Dat zij hun vagkast er aan hangen en dan de staging inschakelen? Net zo makkelijk.

Jochie

Lid
Dit gaat perfect via de dealer. Mijn broer had toevallig de VAS laptop van de garage bij en we hebben dit geactiveerd. Gewoon de stappen volgen die hier zijn beschreven en normaal moet je het dan vinden en op actief kunnen zetten.

Hetzer

Forumguru
Jammer, ik zou dit ook erg graag willen, is er hier niet iemand met een vas/laptop die dit kan

Wasmachineman

Forumguru
Dit wil ik ook! Leuke gadget. Ik had er bijna een S2 voor besteld ipv deze O2...
En ik ga het snel doen want ik moet toch naar de de dealer ivm tankklepje wat steeds opengaat in de wasstraat!

Bovenaan Onderaan