Needle Sweep via VAG Com

Mijn auto heeft Needle Sweep. Denk dat de RS dit standaard heeft. Heb via de VAG Com gekeken, maar kan deze nergens terug vinden om aan of uit te zetten.

adjego

Actief lid
Mijn auto heeft Needle Sweep. Denk dat de RS dit standaard heeft. Heb via de VAG Com gekeken, maar kan deze nergens terug vinden om aan of uit te zetten.

Hoi Mr vissie,

Je zou eens kunnen kijken in 17-Instruments, 10-Adaption en dan kun je in de dropdownbox als het goed is de optie "Staging" vinden. Deze zal bij jou op "Active" staan.

Grts,

Ad

adjego

Actief lid
Dat is dus de plek waar je het kunt instellen. Dit kun je dus ook bij andere Octavia's proberen. Ik weet alleen niet, of het ook werkt bij een niet-RS versie.

Grts,

Ad

MarcoO2

Forumguru
OK, wie heeft er een pré-facelift O2 (niet zijnde een RS) én de mogelijkheid om dit uit te proberen? Ik heb wel de auto, maar niet de spullen... ;)

Rolle

Senior Member
Ik heb ook de auto maar niet de spullen. Moet nog afspreken met Br3cht om evt begin augustus eens wat te spelen.

Ik heb het toevallig dit weekend geprobeerd. Ik kom wel in 17 Instrument en dan bij 10- adaption. Er staan een heleboel dingen die je in kunt stellen, alleen kom ik Staging niet tegen in dat dropdownmenu. Ik heb overigens een Skoda uit 2006.

Zoals eerder gepost werkt het bij een my 2006 (de mijne is van 2005 model year 2006) niet. Mensen met jongere auto's zijn van harte welkom om te komen uitproberen in Zwijndrecht. Heb vcds versie 10.6

Rolle

Senior Member
Ik heb een O2 uit 2008 en Zwijndrecht is van bij mij nu ook niet het einde van de wereld. Alleen een kwestie van een datum te prikken.

VAG-com heb je niet?

adjego

Actief lid
Dit zal als het al werkt op "niet-RS" modellen pas werken vanaf de facelift. Dus vanaf 2009.
Je zult hier dan wel de nieuwste versie van VCDS moeten gebruiken, versie 10.6.

Grts,

Ad

ByeByePeugeot

Actief lid
Optie werkt enkel als de ECU van het type H of D is, heb dit gelezen op een Engels forum.
De oudere ECU's met een G versie vallen buiten de boot.

Gisteren even gekeken en zag tot mijn grote blijdschap dat er een H type in de O2 van juli 2010 zit. Staging op Active gezet, kreeg een melding dat de Workshopcode etc. niet ingevuld was en of Vag-COM 12345/123/12345 kon gebruiken. Hier gewoon met volle kracht op OK gedrukt en voila.

Contact eraf, deurtje open, deurtje dicht, contact erop en floepie... beide wijzers van links naar recht en weer terug.

Br3cht

Actief lid
Optie werkt enkel als de ECU van het type H of D is, heb dit gelezen op een Engels forum.
De oudere ECU's met een G versie vallen buiten de boot.

Waar kan je dit vinden?
bij part no staat bij mij: [FONT=&quot]03D 906 023 N
en bij [/FONT][FONT=&quot]Revision: --H04--- [/FONT]

Bovenaan Onderaan