Navigatie update?

LdN

Forumguru
Gisteren heb ik ook geprobeerd een update voor de columbus op te halen en kreeg na het invullen
van de VIN de mededeling dat er geen updates waren.
Vandaag om c.a. 18:00 werkt het wel weer.
Mogelijk een storing geweest?
 

B.Stuurder

Forumguru
De dealer gaat een update doen, direct op de harde schijf, deze duurt 2 tot 3 uur en zal kosteloos zijn. Leuk, maar ik begrijp van collega's dat zij een sd kaart hebben bij de auto met de navi software.
En duurt updaten zo lang?
Volgend jaar schijnt een update te komen met de nieuwe A4 trouwens.
En er is een terugroep actie, er moet een hoes om de accu komen, deze zit er bij mij niet op. Daarnaast zijn er ook auto's uit dezelfde periode die een te lichte of te zware accu hebben af fabriek. De mijne niet trouwens.
 

Rallye

Forumguru
@B.Stuurder : volgens mij kan een Columbus normaal worden geüpdate met elke SD-kaart omdat de beveiliging op de harde schijf staat. Dit in tegenstelling tot de Amundsen die een speciale SD-kaart van Skoda nodig heeft (en vanaf die kaart navigeert omdat er geen HD in zit). Jij hebt dus, mogelijk in tegenstelling tot je collega's, geen SD-kaart met navisoftware nodig, behalve bij een update, waarbij je dan de software kunt downloaden van de site van Skoda. Na de update kan de SD-kaart er weer uit: de gegevens staan dan op de HD van de Columbus. Vreemd inderdaad dat dat dan weer niet lukt.....mischien na de update door je dealer.
 

jongetje

Forumguru
Volgens de update site homepage komt de update in juni. Na het inloggen stond er dat de update in mei komt. Vandaag ingelogd en nu staat er bij mij dat er geen kaarten beschikbaar zijn... zal de update snel komen?
 
Bovenaan Onderaan